Citat:
noname skrev:
Haha, jeg ser skam ikke ned på dyr, jeg mener bare ikke der er noget imponerende over streger uden tanke bag, hvadenten det er mennesker eller dyr, der har frembragt dem.
aliaarhus skrev:
Gider du komme med kilder på at der ikke har været tanker bag de pinselstrøg? Eller er det bare en omgang lort du lukker ud af munden pga arrogance og fordi du tror at det hænger sådan sammen?
noname skrev:
Mht. kilder, så står du lige så stærkt som jeg gør. Ingen af kan på/afvise, at der er tanker bag stregerne, men da tegningerne ligner noget et spædbarn kunne præstere, så er der ikke umiddelbart nogen grund til at tro, at der ligger dybe tanker bag dem.
Jamen hvorfor fanden påstår du så at der ikke er nogle dybe tanker bag de malerier? Hvordan kan du tillade dig at påstå sådan noget, og samtidig virke ufattelig arrogant, uden at du har belæg og dokumentation for din påstand?
Jeg har ikke påstået at der er tanker bag stregerne, men jeg afviser ikke sandsynligheden for at der er... ej heller at der ikke er. Jeg er ikke sikker i min sag, derfor er jeg neutral. Af den grund har jeg ingen behov for at af-/bekræfte noget som helst, som du åbenbart tror jeg vil.
Jeg drager ingen konklusion ud fra dette... jeg må være åben for at begge ting kan være gældende, sålænge det ikke er dokumenteret. Der kan jeg ikke sætte mig ned, skråsikker og arrogant (som dig), og sige at der ikke er, selvom jeg ikke aner en skid om det.
Tag dig sammen.
noname skrev:
Og fordomme? Hvilke fordomme er det jeg viser overfor dig?
Ingen, da. Hvad får dig til at tro det?
Du har sgu været ret open-minded, god at diskutere med, alt andet end humorforladt, sympatisk, udvist en stor portion empati og tolerance.
Du har ikke været nedladende og arrogant, du har respekteret folks holdninger og har overhovedet ikke virket forbandet nedladende overfor brugere herinde, og da især ikke overfor nye brugere, med rullende øjne og negativt ladede svar. Du er den som vi alle gerne vil have en reply fra, når vi åbner et topic.
(Ovenstående er sarkastisk, hvis det ikke er gået op for dig)
Jeg troede ikke en mandlig form af PMS fandtes, men du har så sandelig potentialet til at være et videnskabeligt bevis for at det findes, for det har du virkelig påvist her på det sidste.
Der er et gammelt ordsprog der siger "don't argue with idiots" - måske jeg skulle drage nytte af det og stoppe diskussionen med dig her og alle andre steder, for du vil højst sandsynligt komme med en ordentlig smør bs igen, gylpet ud af dit bundløse hul.
/Edit: Et godt råd... gå til kickboksning eller noget andet kampsport, hvor du kan komme af med dine frustrationer. Du kan fandme ikke være bekendt at behandle nye, uvidende brugere med din overlegne attitude.
Just my two cents. Not even these are worth spending on you.