Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 nov 2018 19:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2017 02:42
Indlæg: 2
Geografisk sted: Gondwana
Vær hilset elskede co-psykonauter :hjerte:

Jeg søger, som titlen antyder, et gammelt indlæg af en bruger enten med brugernavnet eller pseudonymet Ask Elverspir. Har ikke kunnet lokalisere indlægget vha. søgefunktionen.

Indlægget omhandlede en filosofisk opsang til det moderne, skærmafhængige og disconnectede (fra naturen) menneske, om hvorledes man kan skabe sig et eventyr i livet og elske al dets skønhed og skabe dybe relationer, samtidig med at man skaber smukke ting og fænomener i symbiose med naturen.

Jeg ønsker at genfinde dette indlæg og søge inspiration derfra, da jeg ønsker at opklistre lignende opsange og filosofiske opsange til vor danske menighed og ude i den verden, der omringer vor klejne Dannevang. JEG ØNSKER NEMLIG AT REDDE DENNE SMUKKE JORD VHA. SAMHØRIGHEDSFØLELSE OG SKABE ET SMUKT EVENTYR I ETHVERT AF NATURENS VÆSENERS BEVIDSTHED

Beklager naturligvis den CAPS!
Fred og kærlighed, strål deruad!!!!
Joâo :peace:

_________________
'The most beautiful and profound emotion we can experience is the sensation of the mystical. It is the sower of all true science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer wonder and stand rapt in awe, is good as dead.' ~ Albert Einstein


'... Orandum est ut sit mens sana in corpore sano.... Tranquillae per virtutem patet unica vitae.' ~ Juvenal


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2018 10:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Navnet Ask Elverspir minder mig om brugeren Elven Raver aka. Schizophreniak, aka. Freakaling.
Men det er måske et long shot.. Navnet i sig selv giver i hvertfald ingen hits.

Hvor længe siden er det at du læste det? Jeg formoder at det er mange år siden, og derved imens du har haft en tidligere bruger herinde?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2018 13:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Din post ringede en gammel støvet klokke om noget med eventyrrevolution og regnbuekrigere. Jeg fandt Ask Elverdrøms skriv i arkiverne: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 64&start=0

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 05:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2022 04:54
Indlæg: 2
Jeg har en del af de originale plakater med regnbuekriger manifestet hvis nogle er interesserede ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 05:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2022 04:54
Indlæg: 2
Ps: Navnet er Elverdrøm ..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team