Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 14:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvad tror i? (LÆS FØRSTE INDLÆG FØRST)
Ja, du har tabt tråden nu, søg psykologhjælp. 66%  66%  [ 19 ]
Nej, jeg har læst/hørt om dette. (Uddyb venligst) 34%  34%  [ 10 ]
Afgivne stemmer : 29
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Jeg har skrevet jeg var færdig med alle stimulanser, men fik vist aldrig skrevet at jeg ikke var færdig med coke.

I dennetråd skrev du følgende:

Schizophreniak skrev:
Kokain, Amfetamin, Methamfetamin og MDMA er jeg færdige med, jeg gider ikke stimulanser, de irriterer min krop og min sjæl.

Min tolkning er dog alligevel forkert lader det til, men det var jo også blot et gæt. Det lyder ellers som en fed fest!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ved ikke lige hvorfor jeg har skrevet det, det er en fejl.

Som jeg får rettet.

[edit]

Det var så fed en fest, flere timer med skummelsnak.

Senest rettet af Freakaling 08 jun 2007 16:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

1-2 streger om dagen... Lad mig lige høre: Ser du dig selv som misbruger, eller er 1-2 daglige streger at have styr på det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

1-2 streger om dagen er et forbrug, det er ikke et misbrug.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det lyder lidt vildt at du "lever et liv på cola"

Senest rettet af Portuz 25 apr 2008 11:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har sniffet 2g coke de sidste 3 år. Jeg har intet problem med stoffer.

Har dog fundet meningen med mine drømme, tror jeg da nok.

Jeg skal holde mig fra svage psykedeliske trip som mexicaner svampe og andet i den klasse. De fucker mit hoved pga virkeligheden er for nær. Der er kun en vej for mig desværre. Danske svampe, LSD og andre kraftige hallucinogener. Jeg kan åbenbart ikke klare små doser.

Min drømme er der stadigvæk, men jeg har droppet min kontrol, man skal ikke forsøge at styre sit indre, det skal bare flyde. Det samme med livet, man skal ikke tænke over det, bare leve det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her
child_of_gaia skrev:
Når kroppen lægger sig til hvile, slipper du din jordiske krop og oplever som ren bevidsthed/ånd at rejse i det ubegrænsede univers med ubegrænsede muligheder. Jeg tror helt seriøst at mine drømme er mig der oplever andre virkeligheder, it's all inside my head ja, men det er også mit sind der skaber universet som vi selv er en del af.

Lige netop det, er der mange 'sprituelle'/New Age bøger, som i en eller anden grad tilslutter sig.
Schizophreniak: Prøv at læse trilogien "Guddommelige samtaler" af Neale Donald Walsh. Ud fra denne post (og andre af dine tråde og posts som jeg har læst) vil jeg mene, at du vil synes om den og muligvis finde nogle svar deri.

"Your soul leaves your body while you are sleeping."
- Guddommelige samtaler.

Titel: ..
Junior medlem

sådan er jeg også begyndt at få det for ca 1 ½ år siden, det sku ikke nogen dum ting 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

10 måneder senere.....

Update:

Har haft mistet min egenskab til at styre mine drømme, mit forhold ragede uklar i mange måneder og alt blev kaos, selv mine drømme. Endte ud i hun eller jeg, måske vi begge skred fra hinanden. Efter dette skete, forsvandt mine drømme, jeg var ikke længere eksisterende i den "anden" verden, mit fristed, mit kontrolsted.

Det kan næsten knække et menneske at miste sine drømme, det knækkede ihvertfald næsten mig. Er begyndt at få dem tilbage, også min kontrol. Det mest underlige ved det hele er: Det skete da min altid elskede lucy trådte ind i mit liv igen. Jeg havde virkelig savnet hende og hun havde virkelig savnet mig.

On Topic.

Jeg vil ihvertfald finde den triologi ved lejlighed, det helt sikkert.....
Men skal have snakket meget mere med lucy, før jeg søger efter svar udenfor mig selv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hvis du søger at få dine drømme igen, vil jeg anbefale dig at du ikke ryger dig skæv et stykke tid. Det hjælper ihvertfald på mig og mine drømme bliver meget kraftigere.

For det sidste har jeg også oplevet nogle kraftige og detaljerede drømme. Efter en rejse til staterne har jeg kommet i besiddelse af 5 htp og melatonin. sidst nævnte lige for at tage det væreste af jetlaggen.. Komboen af disse medikamenter giver de vildeste detaljerede drømme.fik et chok første gang. Vil dog ikke anfale folk generalt at blande disse ting for sjov, det er der så meget andet psykedelia der er bedre til.. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg tror ikke at man skal tænke så meget over sine drømme, det er bare en drøm. Da jeg mistede en god ven i en bilulykke i sommers, drømte jeg også om ham, hvor vi snakkede og jeg spurgte ham om, hvordan det var at være død. Jeg har også haft drømme, hvor jeg har fulgt en hel fremmed familie, næsten et helt liv. Her den anden dag, drømte jeg at min far døde og at jeg sad på forreste række i kirken, med min mor, søster og familien var der og jeg græd virkelig og havde følesen af at det var rigtigt. Drømme er bare drømme og det har intet med andre liv at gøre, vi har det her liv, fordi det var hvad der kunne laves af ens far og mor sammen. Vi bliver heller ikke født påny, så ville der aldrig kommer nye skabninger til. Men hvis du ikke kan lade være med at tænke så meget på dine drømme, kunne det da godt være at du skulle snakke med nogen om det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:
Jeg tror ikke at man skal tænke så meget over sine drømme, det er bare en drøm. Da jeg mistede en god ven i en bilulykke i sommers, drømte jeg også om ham, hvor vi snakkede og jeg spurgte ham om, hvordan det var at være død. Jeg har også haft drømme, hvor jeg har fulgt en hel fremmed familie, næsten et helt liv. Her den anden dag, drømte jeg at min far døde og at jeg sad på forreste række i kirken, med min mor, søster og familien var der og jeg græd virkelig og havde følesen af at det var rigtigt. Drømme er bare drømme og det har intet med andre liv at gøre, vi har det her liv, fordi det var hvad der kunne laves af ens far og mor sammen. Vi bliver heller ikke født påny, så ville der aldrig kommer nye skabninger til. Men hvis du ikke kan lade være med at tænke så meget på dine drømme, kunne det da godt være at du skulle snakke med nogen om det.

Mennesker som dig, skræmmer mig. Ikke noget negativt overhovedet, nogle gange skal man skræmmes...

De drømme du har der, er så vidt jeg kan se "standard". Gider ikke til at sidde og semi-tyde dem. Men den med din far, er temmelig sikkert en frygt du har for at miste ham, som viser sig sådan i en drøm, hvis jeg kendte mere til drømmen, ville jeg kunne sige mere om "tegnene".

Mit gæt er at du er ateist, hvis ikke, så er det træls for at dig at være religøs. Jeg følger ikke nogen speciel religion, men baserere min "oplevelse" af eksistensen gennem både videnskabelige og spirituelle veje. Skal nok poste hvad det er jeg tror på... i et andet topic, fordi her er det vist temmelig OT.

Jeg mener man skal omfavne sine drømme, lytte til hvad de fortæller en og prøve at handle ud fra det fornuft man får ud af det..... Vi bliver født igen, men ikke som du "opfatter" det, jeg bliver ikke til mig og du bliver ikke til dig. Den energi, der blev brugt til at styre din "maskine", altså det som reelt er dig! Går i opløsning og forsvinder tilbage til planeten, hvor den så bruger energien til at skabe nyt liv.... og det nok ikke lige mennesker vi mangler flest af... så måske bliver ens energi delt ud i træer, nogle insekter og et par fugle... Mennesket er jo en kompliceret maskine ifht mange andre væsner. Så nej, det du mener kan jeg ikke omfavne.. Men jeg har den dybeste respekt for din mening, fordi det skal man have, det jo dit liv.

P.L.U.R

Drømmene er igen og ryger stadigvæk hash, skulle bare have styr på min hverdag, så kom der styr på drømmene.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Child of aum - Hvorfor skræmmer jeg dig ? Ja det med min far, som du siger er rigtig nok. Jeg er bare en helt almindelig dansker, jeg tror bare ikke så meget på alt det der med at blive født igen, som noget andet, ved godt at man ikke bliver den man er nu, men så ved man det jo heller ikke, ej det er lidt forvirrende. Det du siger med at ens energi bliver til natur og træer osv lyder fornuftigt nok, dog ikke det med at man bliver til insekter eller fugle, hvordan skulle det kunne lade sig gøre, de laver jo sig selv, altså dyrker sex og føder, ligesom os mennesker. Det jeg prøvede at sige i min forrige post, var bare at man nok ikke skal tænke for meget over sine drømme, men nogengange kan det være meget sjovt. Godt du har fået styr på dine drømme :wink:

Jeg havde en rigtig fed lucid drøm i nat, det var sidste dag på min gamle skole, men lærene gad ikke at give os fri, klokken var 10 om aftenen, men jeg fik dem allesammen til at gå hjem og så diskuterede jeg med min gamle lære og snakkede i timerne og tog på alle pigerne og snakkede med min bedste ven, jeg kan huske at jeg viskede til ham, det her er en drøm, er det ikke fedt hehe. Jeg fandt ud af at det var en drøm, da jeg gik ud på skolens toilet for at pisse, der så toiletterne mærkelig ud og der var grønt tis på brættet :D Rigtig fed drøm.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]