Arius skrev:
Jeg tror ikke at man skal tænke så meget over sine drømme, det er bare en drøm. Da jeg mistede en god ven i en bilulykke i sommers, drømte jeg også om ham, hvor vi snakkede og jeg spurgte ham om, hvordan det var at være død. Jeg har også haft drømme, hvor jeg har fulgt en hel fremmed familie, næsten et helt liv. Her den anden dag, drømte jeg at min far døde og at jeg sad på forreste række i kirken, med min mor, søster og familien var der og jeg græd virkelig og havde følesen af at det var rigtigt. Drømme er bare drømme og det har intet med andre liv at gøre, vi har det her liv, fordi det var hvad der kunne laves af ens far og mor sammen. Vi bliver heller ikke født påny, så ville der aldrig kommer nye skabninger til. Men hvis du ikke kan lade være med at tænke så meget på dine drømme, kunne det da godt være at du skulle snakke med nogen om det.
Mennesker som dig, skræmmer mig. Ikke noget negativt overhovedet, nogle gange skal man skræmmes...
De drømme du har der, er så vidt jeg kan se "standard". Gider ikke til at sidde og semi-tyde dem. Men den med din far, er temmelig sikkert en frygt du har for at miste ham, som viser sig sådan i en drøm, hvis jeg kendte mere til drømmen, ville jeg kunne sige mere om "tegnene".
Mit gæt er at du er ateist, hvis ikke, så er det træls for at dig at være religøs. Jeg følger ikke nogen speciel religion, men baserere min "oplevelse" af eksistensen gennem både videnskabelige og spirituelle veje. Skal nok poste hvad det er jeg tror på... i et andet topic, fordi her er det vist temmelig OT.
Jeg mener man skal omfavne sine drømme, lytte til hvad de fortæller en og prøve at handle ud fra det fornuft man får ud af det..... Vi bliver født igen, men ikke som du "opfatter" det, jeg bliver ikke til mig og du bliver ikke til dig. Den energi, der blev brugt til at styre din "maskine", altså det som reelt er dig! Går i opløsning og forsvinder tilbage til planeten, hvor den så bruger energien til at skabe nyt liv.... og det nok ikke lige mennesker vi mangler flest af... så måske bliver ens energi delt ud i træer, nogle insekter og et par fugle... Mennesket er jo en kompliceret maskine ifht mange andre væsner. Så nej, det du mener kan jeg ikke omfavne.. Men jeg har den dybeste respekt for din mening, fordi det skal man have, det jo dit liv.
P.L.U.R
Drømmene er igen og ryger stadigvæk hash, skulle bare have styr på min hverdag, så kom der styr på drømmene.