ConfusioN skrev:
[]....har oplevet at jeg har ku forudsige ting mange sekunder før de skete og sådan en glitch ka man umulig ha i hjernen..
tit føles det somom jeg har drømt det hele og straks tænker nu sker der det og det og bagefter det, og så sker der så det jeg tænkte på..
Sådan har alle det engang imellem tror jeg... jeg har ihvertfald, men aligevel kan du ikke forudsige hvad der sker om 4 sek, bare føle at du vidste "det" ville ske det splisekund "det" skete... "det" kunne så være en bevægelse, lyd, tanke osv...
så vidt jeg har fået at vide er det det der sker når den ene hjernehalvdel arbejder hurtigere end den anden (eller langsommere). det kan være et 1000-del sekund der er tale om og derfor føles det som om man har oplevet det før eller drømt det, fordi man faktisk har oplevet det før... den en del af hjernen opfatter det jo før den anden....
Jeg synes det lyder logisk, for jeg er heller ikke til det paranormale (spøgelser og den slags)... eller, jeg mener at videnskab og psykologi kan forklare alt...