Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa der.. :wink:

Er jeg den eneste som syntes at musik lyder så fucking vildt når man ryger.
:shock: Jeg kan virkelig sætte mig ind i den, forstå den, høre det som kunstneren har følt og ville udtrykke.
Den er så speciel, da anderldes og så forfærdelig interessant.
Den er lokkende - og farlig, men også dejlig, flydende og afslappende. Det er en stor oplevelse af, lyde, tanker, følelser, situationer, stemninger, extrava-gantiske og aldeles lækre syn på forskellige ting og sager.

Noget jeg især nyder er at høre mit eget musik, mens jeg er godt skæv.

Jeg føler at jeg er den eneste der virkelig HØRER mit musik, ikke lytter til det - men HØRER det! Den eneste der kan forstå og fortolke det, føle det og flyde med.

Hvis man vil have et fedt trip med musik, så skal man ikke lytte til musikken, du skal HØRE den. Hør selve m-u-s-i-k-k-e-n. Ikke lydende og instrumenterne - men selve musikken, hvis i forstår ?

Håber dælme ikke jeg er den eneste der har det sådan her, fordi så kan jeg SATEME godt sige jer at, i derude i landet, VIRKELIG går glip af noget STORT!!!

Håber på nogle svar, da det er et emne som plager mig meget og jeg går og tænker på det uafbrudt og altid (!)

Hyg jer.. ;)

P.S.

Til de interessede, så kan mit musik findes på - http://www.schwartz.mymusic.dk

Vil gerne have nogle "andmeldelser" af det, mens hørt på euforiserende stoffer. Da mange af numrene, er "dedikeret" til hvert deres forskellige stoffer.
Vil VILDT gerne have "trip-kommentare" til :

Mr. Mazz - Mental Drugz Sucks
(experimentabelt rock, blandet med electro og andet godt)

!! SchwartZ !! - E-Motion Of E
(Hardstyle & Hard-Trance & Hard-House & Techno & 303 and Alot of other shit)

!! SchwartZ !! - Hey DJ (schwartz is back)
(DJ Isaac ligende stemme manipuleringer, upcomming, leget og drejet på knapperne - tung)

Håber der er nogen der er frisk på at være "forsøgs-kanin" til det ;)
Altså høre de givende numre, mens blæst på hash, skunk ell. pot osv.

MoiN!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Emne flyttet til Art-forum.

Mvh Jonas!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hmm, det er det geniale med hallucinogener. Du kan forstå ting, du kan sætte dig ind i ting og alt giver mening, du har din egne forestillinger af verden og der er ingen grænser.

Jeg har det på fuldstændig samme måde. CEVs og OEVs er endda præget af de lyde jeg hører, især musik.

I'm loving it :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
> IN$DU

Du er bestemt ikke den eneste, der har det på den måde!

Jeg har det på meget på samme måde - både med elektronisk musik og rock.
Selvom jeg laver elektronisk musik, består det meste af min musik af rock, funk, jazz og deslige - altså musik spillet på instrumenter.

Jeg tænkte på, om vi kan lave en "lytte-bytte-handel". Vi har 4 numre til download på mymusic.dk - og da jeg kun har fået ÉT indlæg (svar) her i Art-forum på vores musik, ville det være fedt, hvis du gad at være smagsdommer og komme med nogle kommentarer.

Da musikken er lavet AF skæve mennesker TIL skæve mennesker, anbefaler jeg også, at du tænder op i noget inden du lytter - især til "Drifting", som vi mener er meget velegnet til en ryger.

Her er linket!

http://www.mymusic.dk/bands/JL/

Håber du er med på det !

/Drumstick

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drumstick>>

Yes sirs... :D Er skæv nu. :twisted: Så smutter derind lige om lidt - skal lige ryge liiiidt mere, så det blir mere intenst :wink: :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Keep op the good work....Meget nice musik, noget af det skal måske lige rettes lidt men flot arbejde "that boy got some skills" :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
IN$DU> Jeg har lyttet dit musik igennem - og smidt en kommentar inde på mymusic... :D Glæder mig til at høre resten af 'mofo' nummeret, det lover godt (efter min smag) ... !_

`/ Drumstick

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]