Hejsa der..
Er jeg den eneste som syntes at musik lyder så fucking vildt når man ryger.

Jeg kan virkelig sætte mig ind i den, forstå den, høre det som kunstneren har følt og ville udtrykke.
Den er så speciel, da anderldes og så forfærdelig interessant.
Den er lokkende - og farlig, men også dejlig, flydende og afslappende. Det er en stor oplevelse af, lyde, tanker, følelser, situationer, stemninger, extrava-gantiske og aldeles lækre syn på forskellige ting og sager.
Noget jeg især nyder er at høre mit eget musik, mens jeg er godt skæv.
Jeg føler at jeg er den eneste der virkelig HØRER mit musik, ikke lytter til det - men HØRER det! Den eneste der kan forstå og fortolke det, føle det og flyde med.
Hvis man vil have et fedt trip med musik, så skal man ikke lytte til musikken, du skal HØRE den. Hør selve m-u-s-i-k-k-e-n. Ikke lydende og instrumenterne - men selve musikken, hvis i forstår ?
Håber dælme ikke jeg er den eneste der har det sådan her, fordi så kan jeg SATEME godt sige jer at, i derude i landet, VIRKELIG går glip af noget STORT!!!
Håber på nogle svar, da det er et emne som plager mig meget og jeg går og tænker på det uafbrudt og altid (!)
Hyg jer..

P.S.
Til de interessede, så kan mit musik findes på -
http://www.schwartz.mymusic.dkVil gerne have nogle "andmeldelser" af det, mens hørt på euforiserende stoffer. Da mange af numrene, er "dedikeret" til hvert deres forskellige stoffer.
Vil VILDT gerne have "trip-kommentare" til :
Mr. Mazz - Mental Drugz Sucks
(experimentabelt rock, blandet med electro og andet godt)
!! SchwartZ !! - E-Motion Of E
(Hardstyle & Hard-Trance & Hard-House & Techno & 303 and Alot of other shit)
!! SchwartZ !! - Hey DJ (schwartz is back)
(DJ Isaac ligende stemme manipuleringer, upcomming, leget og drejet på knapperne - tung)
Håber der er nogen der er frisk på at være "forsøgs-kanin" til det

Altså høre de givende numre, mens blæst på hash, skunk ell. pot osv.
MoiN!