Tak for de venlige ord

@Lemmy; Jeg er ikke så overrasket over at du synes den er for lang, for det er alle mine numre jo som regel, hehe. Hvis jeg ska' gi' nogen skylden for det, så må det være Kliché og deres fabelagtigt fantastiske nummer "Masselinjen" ("folket og kun folket..."). Det er det bedste stykke musik der nogensinde er lavet af nogen der taler dansk. Det er 10 minutter langt og har 3 grund-akkorder og 1 vers

(til sammenligning er min melodi her 8½ minut, har 1 grundakkord og 2 vers (well, der er faktisk 3 melodiske akkorder, men det tæller ikke rigtigt når der kun er 1 grund-akkord, efter min mening))
Jeg vil iøvrigt sige at Lars hug er en af mine store idoler i dansk musik. Jeg synes den måde han bruger sin stemme som instrument på, er suveræn (jeg forsøger noget lidt i stil med det, i sidste halvdel af dette nummer) Hvis du har mulighed for at høre "masselinjen", så ska' du gøre det (den er på Kliché's 'Super-thoughts' album fra 1979-80)
Det nummer er nok min single-most største inspiration, af al dansk musik jeg har hørt

@bardo;
Citat:
keep 'em coming
I will

@suspekt; Det glæder mig