Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kunst?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Er dette kunst?

Burde næsten lægge dette link i fuck, hvor er jeg blæst-forummet for det er Marco Evaristti ("kunstneren") fame :P

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.i ... eID=243748

Billede

flere billeder:

http://www.galleristen.dk/pictures.htm

Titel:
In our memories

hmm, personligt vil jeg mene at det var fed kunst, hvis bare han har brugt en eller anden form får økologisk farve som ikke skader omgivelserne,... men mon...!? Fra guldfisk til hval, han kommer vidt omkring...!! :?

dEEP

Senest rettet af Hypnotika 25 mar 2004 21:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Ja, det er det vel, og det vil jeg osse mene hans guldfisk var (da de var der) Ideen er da meget god, men det er lidt svært hvordan man definere kunst, jeg ved ikke om det er noget bag det røde isbjerg, eller ej. Vil da bare ikke håbe der forurener :x

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes han bryder kunstens traditioner så meget (jeg er ingen kunstkender og mine rammer er derfor begrænsede), at jeg har svært ved at vurdere det som kunst.

Men interassant det synes jeg det er. Også det med fiskene...

Mon ikke det er en form for økologisk maling - man får næppe lov at smide 3000 l forurening direkte i havet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Det ser da fedt ud. Han laver coole ting....bortset fra dengang han lavede en happening hvor han lod nogle junkier på Vesterbro male billeder med en blanding af heroin, kokain og blod tilsat insektgift for at gøre det ubrugeligt som narko, hvis junkierne skulle blive fristede til at indtage det. Det kan sq ikke forarge mig at man hælder maling i havet - der skal vist mere end 3000 liter til at forrykke økobalancen i havet omkring Grønland - men at forurene god heroin og coke med insektgift, det er fandme for groft...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Han bryder i øvrigt ikke specielt med nogle traditioner med det isbjerg der...det ligger fint indenfor den tradion der hedder land art og som har eksisteret siden 1960-erne. Der er mange fede værker inden for den kunstretning. Som f.eks. Robert SmithsonsSpiral Jetty, som er en kæmpe spiral i Salt Lake i Utah, eller Walter De Maria's Lightning Field, som er et stort område med jernstænger, der står og fanger lyn når det er tordenvejr.

Senest rettet af Esméralda 25 mar 2004 23:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Syntese skrev:
Han bryder i øvrigt ikke specielt med nogle traditioner med det isbjerg der...det ligger fint indenfor den tradion der hedder land art og som har eksisteret siden 1960-erne. Der er mange fede værker inden for den kunstretning. Som f.eks. Robert SmithsonsSpiral Jetty, som er en kæmpe spiral i Salt Lake i Utah, eller Walter De Maria's Lightning Field, som er et stort område med jernstænger, der står og fanger lyn når det er tordenvejr.

Det vidste jeg jo ikke, vel :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Lightning Field kunne jeg godt tænke mig at se i tordenvejr, en god ide siger jeg bare.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]