Mine trip er store over enhver forstand, Men det er ikke for at blive en mand, Nej nu skal du høre om en lille ting, Der skete i går da mit hoved sagde ping Jeg gik på gaden Gik og gumlede kiks, Hørte shiva chandra Og pludselig startede mit trip, Jeg så tingene som de virkelig var. Fik min krop bevæget hen hvor folk de var, Rart at møde nogen som vidste hvad livet det var, Gik ind i et hus, Dannede en streg, Tømte det i næsen, Pludselig med et indså jeg noget nyt, Verden var ny, Over min forstand, Folk var grønne, huse var blå, Mine ben fik nok kunne ikke gå, Trak mig hen mod døren, Min hjerne var væk, Jeg tænkte ikke klart, Ville bare væk i en fart, Folk var onde alt var slemt, Kunne ikke få vejret, Og vejen drev gæk, Kigge op himlen var flot, Men pludselig med et sagde en stemme stop, Kiggede rundt men ingen der var, En larm i det fjerne kom tættere på, Og der med et kom et lys, Jeg tænkte det var gud som ville rede mig nu, Lød derhen hoppede ud foran, Nu jeg død sikke et trip, Hader DSB, Deres toge sucks og mit hoved landede i sne!
Det blev lavet i stiv tilstand i går så bær lige over med de steder hvor det ikke rimer så godt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|