Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: københavn
Jeg er jo nok ikke den store kunstner, men her er mit "første værk" :

Leg med maden

..lad nu være med at sladre til min mor [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fuck, du er da dårlig til at rulle joints, knægt! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Sjovt lille billed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men forhelvede, hvor er de grimme de joints [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
lær dog at rulle en joint ordentligt!
men okay at skrive sit navn i baner :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En 10'er på han fik ideén fra den meth rapport dextrose postede forleden [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Er dine joints ikke lidt... deforme? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og kunne du ikke have købt noget mere snus? Det er da alt for småt. Jeg skal nok slå dig en dag. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nå, indtil videre må jeg nøjes med den glasplade, som jeg har indgraveret mit navn i under mit praktikophold. Den er godt nok gået i stykker, så der mangler noget af navnet, men bedre bliver det ikke lige på nuværende.
Billede

Hey, hvad med den længste streg... Slå den. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Billede

[ 05 Juni 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Hey, hvad med den længste streg... Slå den.<HR></BLOCKQUOTE>

Når man taler om narko må man såsandelig sige at udtrykket "det er ikke størrelsen, men gørelsen, der tæller" gør sig gældende.

Udfra din lange streg kan man ligesågodt konkludere, at du betaler overpris for et skam-cuttet produkt, der er cuttet med så nasty kemikalier at samtlige serimorderes tankegang blegner ved siden af, og så det i realiteten minder lige så lidt om amfetamin/speed som der er ekko i ordet gratin! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja, selvfølgelig. Men du kan jo ikke måle "gørelsen", vel? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg lagde ikke dén streg op for, at den skulle sniffes i én køre, men for at se, hvor lang den kunne blive. Mine streger plejer ikke at være meget mere end 5 cm i længden. Snusen på billedet er noget værre lort, som er ekstremt fortyndet. Jeg købte det også kun, fordi jeg ikke kunne få fat i andet så sent på natten. Og jeg vidste, at det var dårligt. Det ovenover er dog rigtig vildt, og der er for omkring 40 kroner. Jeg fik det dog gratis. Jeg kan love dig for, at mit værelse blev ryddet op den dag.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
@PsyGoa: Du er sej [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

PsyGoA har gode connections [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Skræmmende at kigge i resten af dit fotoalbum på din hp, psygoa..Bidske hunde og stive små børn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
HeHe, sjav !

Medlem

Geografisk sted: københavn
jap, de ER grimme, men har samme effeckt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - - er også lavet med "gode gamle rizzla" (lad nu vær med at banne mig;P)

Ideen kom egentlig ikke fra dextroses link.. som jeg heller ikke så.. - så det først igår da Child_Inside viste mig det.. Bare en ide jeg "altid" har haft [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
måske er du ikke 12 år fysisk set... men hjernen gik måske i stå som 12 årig *LoL*

ej sorry... ren og skær lamt flaming :P

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe|idle:
måske er du ikke 12 år fysisk set... men hjernen gik måske i stå som 12 årig *LoL*

ej sorry... ren og skær lamt flaming :P
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej, nej. Det er kun, hvis man ryger meget hash, at éns psykiske udvikling går i stå. Hey, ryger du for resten ikke meget hash, TJiLLE? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det gælder sådan set også den fysiske... men hvis du kigger på Tjille's hår, så kan du se at den absolut ikke er gået i stå! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Det gælder sådan set også den fysiske...
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg troede, det var en skrøne. Jeg er færdig med at ryge fra nu af! Edit: Hvis man kun ryger en gang om ugen e.l., påvirker dét så også udviklingen væsentligt?

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
men hvis du kigger på Tjille's hår, så kan du se at den absolut ikke er gået i stå! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

*G*

[ 06 Juni 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes det er synd han har klippet sig, det var bedre dengang det var rasta [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

CannaChem - Han kritiserede mit snus og prisen på det. Derfor forsvarede jeg det. Jeg prøver ikke at virke sej. Jeg er ikke 12 år mere. Og jeg er ikke så dum, at jeg tror, at I synes, det er sejt, alligevel. Nå... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

DeF - Hey, hvem sagde, at du måtte glo de andre? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

KIDZ L0rn!!!

Billede

BTW psygoa er det ikke total latterligt at skrive køb noget mere snus når din egen snus er cutup shit ? Det er vel også amf og ikke engang cola du har ligne på dit plastplade med navn i. (er det særligt klogt at skrive navn på sine stoffer?) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Esbon Drop Rizla ! om ikke andet så sig til så sender jeg dig gerne en pakke smoking slim som du kan øve dig med. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Piercer:
BTW psygoa er det ikke total latterligt at skrive køb noget mere snus når din egen snus er cutup shit ? Det er vel også amf og ikke engang cola du har ligne på dit plastplade med navn i. (er det særligt klogt at skrive navn på sine stoffer?) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad har kvaliteten med mængden at gøre? Jeg syntes bare, navnet skulle være større, og så er jeg sådan set ligeglad med, hvor god snusen er. Det var kun lige den ene gang, at det var noget lort. Og selvfølgelig er det amf. Skulle der være noget galt i dét? Og der er ikke noget galt med en glasplade, der står éns navn på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]