Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 08:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2001 19:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
suprise suprise, ikke noget grafik denne gang. istedet dedikere jeg threaden til to personers kunst, som alle burde respektere.

hvis der nogen her der elsker musik med en sand sjæl, så har jeg to numre i bare skal tjekke (i kender dem sikkert, men så giv mig ret i at det er fedt)

+ Alcia keys -fallin
+ Aaliyah - we need a resolution

<p align="center"> Billede </p>

[ 09 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2001 20:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Bah! Er det nu jeg skal sidde og tude over at en kendt person er død?! Jeg disser ikke dig caqtus, jeg disser bare en stor del af befolkningen, alle dem der tuder hvergang de ser et billede af Di(E)anna....det er sgu for laterligt, folk dør hver dag, at der så er nogle der har lavet livet fedt og dør får sgu ikke mig til at tude, tværtimod griner jeg min røv i laser over Aaliyah, det er sgu hvad der sker når man er overmenneske og ikke kan flyve sammen med normale.
FUCK POPKULTUREN!

Hvis man vil ha noget smukt musik man kan lære af så fyr da slipknot, soulfly, sepultura eller nofx (eller andet punk) på afspilleren. Yeah six pistols fucking anarchy, sid vicius died from an overdose of heroin in the age of 21...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2001 20:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2001 01:01
Indlæg: 142
Geografisk sted: DK
Godt nok ikke lige min smag da [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Uheldig for dig at hun har taget (fly)biletten...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2001 21:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
du er da et svin Jensus.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2001 21:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Det er jeg da ikke...kun overfor dem der fortjener det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2001 22:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
har jeg nævnt noget om hendes død ?

synd for dig at du ikke kan nyde musikken...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2001 23:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Man har fundet ud af at maskinen styrtede ned pga. for mange kufferter med tøj, makeup og alkohol.

...Snak om popstjernens forbandelse [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 16:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2000 01:01
Indlæg: 49
Nolge syntes Oejnende kan se det, nogle smager det, nogle hoere det, nogle MEaker det.
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 17:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Det smukkeste i verden er oprør: Køb System of a down's nye album, det er det fedeste, jeg købte det selv idag, hvis i ikke kender dem, det er en en blanding af hård metal, jazz, blues, punk, soul og hvad fanden ved jeg...det sparker røv og texterne er fede og det er ikke sådan noget blærerøvs jeg smadrer dig metal, nix det er intelligent oprør. ANARCHY!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 22:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2000 01:01
Indlæg: 415
--+JENSUS+--

Tjah, det, du kalder kunst, vil vil andre betegne som stilforvirring. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men, der skal være plads til alle, selv de, der hører elektronisk musik. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 22:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2001 01:01
Indlæg: 142
Geografisk sted: DK
Elektronisk musik ejer din røv... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ik' Dex


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 22:24 
Jensus: Jeg er enig med dig i at folk dør hver dag - men har man ikke lov til at blive ked hvis det er en person som har gjordt meget for menneskeheden - eller bare for en del af den - Nu var du ikke så gammel den dag Kurt Cobain døde eller Tupac Shakur - Tupac var så heldig at stille træskoene på min føsda - megafedt hva?

Begge kunstnere betød/betyder meget for mig og jeg var da noget nede efter de var døde - især Kurt Cobain som jo var skyld i hele "vores" teenage Riot - hverken Six Pistols eller andre grupper indenfor punken betyder så meget for mig idag - osse selvom jeg lytter en del til det - system of a down er fede nok - men de holder jo bare ikke en meter - det meste punk er bare destruktivt kaos musik som har den ene evne - at få folk til ikke at ligne normerne - og osse selvom dette er en god ting er det noget bræk med hensyn til Punk/Ska/Glam/Goth/Whatever-Subkulturen - som jo bare er nogle mennesker som ikke kan leve i "andres" verdener - ikke at jeg har noget imod subkulturer, slet ikke - man må jo sige at narkomiljøet osse er en subkultur - her mener jeg Technoens børn - ikke pushere, rockere, junkier osv. osv. - men "vi" ligner i det mindste alle de andre på en eller anden måde, vi skiller os bare ud mentalt - til tider også fysisk, hvorimod at de fleste andre subkulturer har det med bevidst at skille sig provokerende ud fra resten af miljøet - bad karma - punkens tid er forbi - ikke musikken, men selve stilen - det er en døende race og de fleste er hoppet fra, inklusiv mig selv, det holder bare ikke mere - det er som om at der er "regler" i det Anarkistiske miljø - man skal jo helst provokere og være punket, hvorfor skal man det???? Når man kan være individuel - have sin helt egen personlige stil - og skide på alt andet - lyder lidt punket, men det er det ej - men Jensus - tænk lidt over det inden næste gang du står og skriger Anarchy - fordi det er da klart den sidste vej der virker - ligesom, only the strong survives - er du så stærkt nok til at overleve i et anarki hvor du gerne vil have lov til at bestemme over dig selv??

Hvis du ikke er, så lad være med at reklamere for det!!!!!

EGO out


Top
  
 
Indlæg: 10 sep 2001 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2000 01:01
Indlæg: 415
God post, Raver Elf, rigtig god post.

Punken er ikke død, det lugter bare sådan.

Desuden, så kan jeg ikke rigtig se, hvordan folks liv skulle betyde mere, når de døde, det er da vidst det mest main streamede, jeg kan komme på.

Ja, hvem har vi af ubetydelige mennesker, der dør og VUPTI bliver meget kendte?

John F. Kennedy er nok det bedste eksempel. En fuldstændig inkompetent præsident, der virkelig nyder sit martyrium den dag i dag. Var der noget specielt ved ham? - Overhovedet ikke.

På dét punkt har --+JENSUS+-- ret.

Don't believe the hype.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 22:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
be original


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 23:14 
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af --+JENSUS+--:
Det smukkeste i verden er oprør: Køb System of a down's nye album, det er det fedeste, jeg købte det selv idag, hvis i ikke kender dem, det er en en blanding af hård metal, jazz, blues, punk, soul og hvad fanden ved jeg...det sparker røv og texterne er fede og det er ikke sådan noget blærerøvs jeg smadrer dig metal, nix det er intelligent oprør. ANARCHY!<HR></BLOCKQUOTE>

Intelligent oprør??? OK SÅ

System of a down - Suggestions

Watching,
From a post up high,
From where you see the ships afar,
From a well trained eye,
The waves all keep on crashing by,
If you are the light post,
Then you own the working class,
But if you want the answers,
You better give a piece of ass,
Give a piece of your ass,

Warning,
Post hypnotic suggestions,
Running the ships ashore,
The orange light that follows,
Will soon proclaim itself a god,
If you point your questions,
The fog will surely chew you up,
But if you want the answers,
You better get ready for the fire,
Get ready for the fire,

The ships are multiplying day after day sir,
And they're coming close to the shore sir, shore sir,
We need to evacuate the light post,
It's all over, it's all over ~~
It's all over.

At poste en sang, og bare poste den ville klart være alt for fladt - så lige en lille hurtig analyse......

Lightpost=Magtindehaverne
Ships="the so called rebels"

På en eller anden måde mener system of a down at vi skal gøre oprør fordi det ikke går at "the working class" bliver ejet af "the lightpost" hvilket jo osse er dybt uretfærdigt - de vil have nogle svar - nu ved jeg ikke så meget om selve gruppen, men jeg tror squ kun at de har lavet musik og ikke rigtig selv har været "the working class" men stadigvæk laver de rebellion for dem, mon "the working class" syntes det er så fedt, de ser da ud til at klare sig pænt nok, dem i arbejder klassen som ikke kan klare sig er squ selv skyld i det - min far har været i arbejdsklassen hele sit liv og vi har squ aldrig manglet en skid - så Jensus jeg kan ikke se hvor DERES oprør er henne, der laver oprør for en klasse de ikke selv tilhører, det er da for fladt.......

Eller hvad med denne her:

System of a down SUGAR

The kombucha mushroom people,
Sitting around all day,
Who can believe you,
Who can believe you,
Let your mother pray, (sugar)

Well I'm not there all the time you know
Some people, some people, some people,
Call it insane, yeah they call it insane, (sugar)
I play Russian roulette everyday, a man's sport,
With a bullet called life, yeah called life,(sugar)
You know that every time I try to go
Where I really want to be,
It's already where I am,
Cause I'm already there….(sugar)

The kombucha mushroom people,
Sitting around all day,
Who can believe you,
Who can believe you,
Let your mother pray, (sugar)

I got a gun the other day from Sako,
It's cute, small, fits right in my pocket,
Yeah, right in my pocket, (sugar)
My girl, you know, she lashes out at me sometimes,
And I just kick her, and then she's O.K. ,she's O.K.(sugar)
People are always chasing me down,
Trying to push my face to the ground,
Where all they really want to do,
Is suck out my mother fucking brains, my brains (sugar).

The kombucha mushroom people,
Sitting around all day,
Who can believe you,
Who can believe you,
Let your mother pray~,

I sit, in my desolate room, no lights, no music,
Just anger, I've killed everyone,
I'm away forever, but I'm feeling better,
How do I feel, What do I say,
Fuck you, it all goes away,
How do I feel, What do I say,
Fuck you, it all goes away,
How do I feel, What do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, What do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, What do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, What do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, What do I say,
In the end it all goes away,
How do I feel, What do I say,
In the end it all goes away,
In the end it all goes away,
In the end it all goes away,
In the end it all goes away,
In the end it all goes away.

Den siger jo kun en ting - JEG ER SINDSYG OG HAR DRÆBT DEM ALLESAMMEN, MEN DET HELE BLIVER GODT IGEN..

Og de der mushroompeople - så vidt jeg husker så er den der Kombuchasvamp hvis nok psilocybin holdig!!!!

så deres budskab et eller andet sted er: Fuck alle mennesker, Æd nogle svampe, Køb en gun - og det hele er ok, fordi man er vel bare ligeglad....

Jensus - siden du syntes de er så intelligente, gider du så fortælle mig hvorhenne det er smart at dræbe nogle imens at man er på svampe.....

TÆNK FOR HELVEDE DA LIDT

Caqtus&Melicamp: Point Taken


Top
  
 
Indlæg: 11 sep 2001 11:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
god stil Eleven Raver, du skærer det ud i pap, det kan jeg godt lide


hvis jeg skal høre aggresiv/rebel musik så er det klart Rage Against The Machine der bliver smidt i afspilleren, ikke decideret fordi jeg sympatisere med deres synspunkter, men fordi jeg synes musikken er god.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2001 16:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
jaja Rage aganist the Machine og Sepultura er fede helt sikkert.

men de andre [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] er jeg ikke helt sikker på.

men aligevel retter jeg lige på hatten
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2001 00:29 
Hæh hæh - Rage aganist the Machine er da osse en af de eneste "non-Techno" grupper jeg hører - så osse lige Sepultura - Placebo - L7 og D.A.D - hænder til tider osse at jeg lige lytter til andre ting - men klart at det er de få bands jeg gider høre - lige netop fordi at deres musik er helt iorden - System of a Down og alle de "nye" Punkgrupper har den der fælles grumsede lyd, som bare viser at enten har de ikke penge nok til ordentligt udstyr (hvilket jeg tvivler på de ikke har) eller osse er de pisse dårlige musikere!!!!!


Top
  
 
Indlæg: 12 sep 2001 15:03 
Hali: jeg hørte dem i 99 - har ikke været afsted siden - noget med at udgifterne er alt for store at betale for så lidt fest - syntes ikke roskilde er så fed igen - udgiften til amfetamin og fede var lidt for vild i 99 - og taget i betragtning af at jeg sniffer en del mere spladder nu, well - bad karma - har ikke råd!!


Top
  
 
Indlæg: 13 sep 2001 00:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2000 02:01
Indlæg: 2137
Geografisk sted: Monkey Island
@ Elven Raver - Hørte du Placebo på Roskilde? - se det var fedt

@ I andre - i må okke forveksle "punk-anarchy" med rigtig anarkisme, som jo tager udgangspunkt i store tænkeres ( eksempelvis Nikolaij Bakunin og Peter Kropotkin) ideer og tanker. Man kan godt være anarkist uden at ville smadre alt og alle.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team