Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jan 2016 01:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Håber det er rette forum til denne besked:

Jeg anbefaler den aktuelle udstilling på Louisiana med Yayoi Kusama. Tror ikke en lav dosis LSD vil skade oplevelsen. Den slutter i denne måned.

Ville ønske jeg kunne poste et par billeder... hvorfor kan man ikke det her inde egentlig?
Anyway dejlig udstilling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2016 01:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Wow det VIL jeg se!! Tak for info. Overvejer en lille dosis svampe. Når du siger lille dosis lsd, hvor meget mener du så?


Billede
Billede
Billede

phpBB [video]


Du kan godt ligge billeder ind du skal bare sætte linket til selve billedet in i "img" i dit skrive felt på boardet :)

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2016 02:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Jeg ville gå for det jeg forstår som en mikrodosis. Altså noget lige omkring eller lidt under hvad man synes man kan mærke overhovedet. Hvis jeg havde et trip ville jeg putte det i en halv liter vand og så drikke én slurk (2-4 cl). For mig plejer det at give en virkning som jeg knap bemærker, men som skærper sanserne en del alligevel og giver mig en lidt mere speciel dag. For mig ville det være vigtigt at jeg slet ikke var på trip. Gider ikke at have gøjseren over de mange andre museumsgæster (Louisiana er fandeme altid proppet!). Gider ikke risikere grineanfald eller at skulle tænke over om jeg opfører mig besynderligt. Jeg ville bare være en helt normal museumsgæst som måske bare havde lyst til at fordybe mig længere tid i værkerne og komme lidt videre i oplevelsen end min normale koncentrationsevne rækker til. Selv ved meget lave doser synes jeg nemlig, at lige præcis sådan noget med mønstre træder meget mere frem og tiltaler mig rigtig meget. Det er derfor jeg anbefaler netop denne udstilling her inde.
Men generelt vil jeg sige at mikrodosering og kunstoplevelser klart kan noget sammen.
Hvis svampe ville jeg prøve med en enkelt lille svamp eller en halv. Eller en marginal dosis 2CB tror jeg også kunne spille. Hvis du har tid kan du lave en tester en anden dag, hvor du ser hvor lidt svampe du kan mærke. Så kan du justere ud fra det. Men husk at lade der gå en uges tid før du så laver din museums tur, for selv mikrodoser laver tolerance i et eller andet omfang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2016 02:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jun 2010 11:34
Indlæg: 152
Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
varderindeigår...detvaroky.menikkeovervældende.undskyld.manglend.mellemrum.hah.ha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2016 11:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Okay, jeg gik ud fra at en lav dosis var mere end mikrodosering lsd, skulle bare være sikker på hvad du mente :) Skal lige vende mig til at jeg ikke kan mærke mikrodosering af lsd og svampe i samme omsagn. Min ynglings mikrodoserings dose af svampe (cubensis) må være 300-350 mg. Jeg er helt med på at man ikke skal være decideret påvirket på museum.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2016 18:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Det kan også være at det rigtige for dig er at være mere trippy - bare ikke min idé om en good time :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2016 21:16 
Jeg har været der inde i dag (Sidste dag), og jeg synes helt sikkert at det var turen værd! Det er en fed stil hun kører, og selvudslettelsen er noget jeg selv er meget facineret af. Altså at forsvinde, blive væk eller at smelte ind i omgivelserne. At blive et med det der er. Engang imellem kan det være lidt stressende, at hele tiden skulle være.

Indtog 100mg Meskalin HCL inden jeg tog hjemmefra, hvilket ikke gjorde oplevelsen dårligere:)


Top
  
 
Indlæg: 25 jan 2016 01:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Fedt!
Var Op-Art udstillingen sat op endnu? Det er den næste og det ligner også noget der vil behage det småtrippende øje.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2016 23:45 
Det må du desværre forklare bedre, var det det første rum efter gangen med store malerier på alle væggene?

Det helt sjove var selvfølgelig det lille glas rum med lys og vand på gulvet, det mindede mig lidt om DMT tilstande:)
Hendes prikkede tema, er noget jeg genkendte fra flere af mine LSD trip, hvor jeg ofte oplever kraftige prikkede strukturnet på overflader og hængende i luften.
Jeg syntes også at den der glas skulptur man kunne kigge ind i var sjov.
Og selvfølgelig alle hendes store malerier var rigtig fede, Graskar malerierne betagede mig meget, og flere andre inkl Cosmo.

Man kunne sagtens se at hun fik inspiration inde fra, og alle de mønstre, farver og prikker var meget trippy:)

Vi var to afsted, røg en lille pind før vi gik ind, og hyggede os rigtig godt.


Top
  
 
Indlæg: 26 jan 2016 02:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 05:45
Indlæg: 87
Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
fuck. missede det!

_________________
Døden er kun begyndelsen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team