Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DeepDreaming
Indlæg: 12 jul 2015 12:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Deep Dreaming er når man beder et neutralt netværk visualisere det den tror den ser i et billede, ved at forstærke det, så mange gange at det til sidst bliver synligt på billedet. Så hvis det neurale netværk er trænet med billeder af hunde og blomster, så vil den se hund og blomster og forstærke det indtil de bliver synlige på billedet.
Det kan der komme nogle ret sjove og trippy resultater ud af, som i nok allerede har opdaget de fleste af jer. Jeg kan se er det er begyndt at dukke billeder op i dagens billede- tråden.
Google valgte heldig vis til glæde for alle os, at gøre deres projekt open source, så nu står det frit for, hvis man selv har lyst til at lege!

Derfor synes jeg at Deap Dreaming burde have sin egen tråd, så kan vi lave en samling af dem vi synes er flottest og mest trippy Dreams i støder på eller selv laver.

Der er mange settings man kan lege med hvis man selv sætter det op på sin computer, men ind til videre er det nemmest at bruge fx. https://dreamscopeapp.com/ til at genre billederne.
På dreamscopeapp.com er kan man vælge at bruge netværk der er trænet med forskellige data, og det giver derfor forskellige resultater.
Nogle af ulemperne ved at bruge en hjemmeside til at genere billederne kan være fx at det tager lang tid, nogle komprimere billederne og det er i det hele taget federe selv at kunne lege med alle indstillingerne!

https://github.com/samim23/DeepDreamAnim - Kan lave for eksempel lave gif's

Leg med det og læg jeres fedeste resultater op! Skriv gerne hvis i finder en smartere måde, jeg er ved at sætte det op på min PC så jeg kan lave gif's og video, men indtil da findes der også nogle gode nogle på nettet ;)

God fornøjelse!

Billede

Billede
Billede

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2015 12:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej HERM!
fede billeder :-)
fedt, og rigtig go ide med en deepdream tråd! -sad nærmest bare og ventede på en..
tager det lang tid at sætte op/installere, og er der minimum krav til pc?
mvh stw

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2015 20:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2003 01:01
Indlæg: 787
Geografisk sted: I am everywhere
stopthewarondrugs skrev:
Hej HERM!
fede billeder :-)
fedt, og rigtig go ide med en deepdream tråd! -sad nærmest bare og ventede på en..
tager det lang tid at sætte op/installere, og er der minimum krav til pc?
mvh stw


Du uploader bare de billeder du ønsker, den skal processere og så foregår det hele på nettet.

Det tager dog som regel et par dage for programmet at blive færdig med at ændre billedet.


Her er et par af mine gamle tegninger, som Deep Dream lige har gjort 250% sejere:

Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2015 15:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Billede
Har prøvet med det her billede af mig, der er mere ristet på mdma end min toast.
Den er lavet med dreamscopeapp, som jeg dog syntes er en del kedeligere end http://psychic-vr-lab.com/deepdream/.
Med psychic-vr-lab, tager det noget tid, men så er det heller ikke bare et hurtigt genereret filter der bliver klasket på.

har lavet denne her med psychich vr versionen

Billede

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team