Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 maj 2024 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 maj 2015 10:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2014 12:15
Indlæg: 9
Hey.. Jeg har lavet et nyt track, Satyam.
Ville være mega fedt hvis jeg kunne få din ærlige mening




https://soundcloud.com/uaanendoni/satyam

_________________
Elektronisk Musik Producer / Komponist

Hør min musik på
https://soundcloud.com/uaanendoni


Senest rettet af Julian Javan 05 aug 2015 12:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2015 04:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
ærlig mening: For lidt bund, men dejlig "skævt" på en måde jeg nyder.. Lækkert, uden tvivl!

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2015 22:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:03
Indlæg: 393
Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Hvilket program er det lavet i?

Synes det lyder lækkert, efter de første kedelige 30 sekunder! Og omkring 3.10 og efter, sker der for meget i sangen, det bliver rodet! Men ellers thumps up!

P.s. Mangler også lidt bund i mine hørerbøffer :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2015 22:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2014 12:15
Indlæg: 9
Polle pot skrev:
Hvilket program er det lavet i?

Synes det lyder lækkert, efter de første kedelige 30 sekunder! Og omkring 3.10 og efter, sker der for meget i sangen, det bliver rodet! Men ellers thumps up!

P.s. Mangler også lidt bund i mine hørerbøffer :peace:



Aright, tak !
Det er lavet i Cubase, med følgende plugins;
Zebra 2
Surge
Diva
Fabfilter pro-q 2
Fabfilter Pro-c
Vengeance samples (trommer)
Ozone

Der er flere, men disse plugs skaber fundamentet..

_________________
Elektronisk Musik Producer / Komponist

Hør min musik på
https://soundcloud.com/uaanendoni


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2015 15:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2013 13:42
Indlæg: 79
Geografisk sted: Hovedlandet
Produktionen er god. Jeg er ikke vild med EDM (og heller ikke så vild med psytrance, som nummeret lyder ret påvirket af), men det er lavet totalt efter bogen, og det sku cool nok. Jeg er helt uenig med polle pot. Introen er svedig (efter min mening er det her de mest interessante rytmiske ting sker). Det kunne være fedt hvis den blev længere, eller tittede hovedet frem igen i løbet af sangen.

Og hvis du ikke syntes der skal mere bund i, så skal der ikke mere bund. Man kan tydeligt høre, at du har hånd om de produktioner der og laver det du har lyst til. Skide være med, om folk er vant til mere bund. MEN, hvis det nu er sådan er der skal mere bund, så foreslår jeg, at du laver en grundtone-sub som bare følger de four to the floor kicks, men måske en gang i mellem bryder rytmen lidt. Hvis man pitcher ko klokken fra 808 ned, bliver den til den ondeste sub bas du kan forestille dig. Du behøver endda næsten ikke separere den fra dit kick.

Men altså, du har ikke rigtig brug for de her råd homie (og slet ikke fra en sur EDM-modstander som mig). du har nok mere brug for et publikum, og der er nok EDM hungrige mennesker i DK. ud at spille!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2015 19:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Synes også dine produktioner er skarpe men vil også selv foretrække lidt mere bund og mindre top. Men alt er smag og behag, der er ikke som sådan noget facit. Keep rocking bro!


Senest rettet af Søvnigt Sind 26 jun 2015 19:46, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2015 13:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2014 12:15
Indlæg: 9
Turtleneck skrev:
Produktionen er god. Jeg er ikke vild med EDM (og heller ikke så vild med psytrance, som nummeret lyder ret påvirket af), men det er lavet totalt efter bogen, og det sku cool nok. Jeg er helt uenig med polle pot. Introen er svedig (efter min mening er det her de mest interessante rytmiske ting sker). Det kunne være fedt hvis den blev længere, eller tittede hovedet frem igen i løbet af sangen.

Og hvis du ikke syntes der skal mere bund i, så skal der ikke mere bund. Man kan tydeligt høre, at du har hånd om de produktioner der og laver det du har lyst til. Skide være med, om folk er vant til mere bund. MEN, hvis det nu er sådan er der skal mere bund, så foreslår jeg, at du laver en grundtone-sub som bare følger de four to the floor kicks, men måske en gang i mellem bryder rytmen lidt. Hvis man pitcher ko klokken fra 808 ned, bliver den til den ondeste sub bas du kan forestille dig. Du behøver endda næsten ikke separere den fra dit kick.

Men altså, du har ikke rigtig brug for de her råd homie (og slet ikke fra en sur EDM-modstander som mig). du har nok mere brug for et publikum, og der er nok EDM hungrige mennesker i DK. ud at spille!


Tak for sprød feedback! Kender du nogle spillesteder i KBH der byder på EDM? Er lige flyttet tilbage efter at være awol i 5 år

_________________
Elektronisk Musik Producer / Komponist

Hør min musik på
https://soundcloud.com/uaanendoni


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2015 18:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2013 13:42
Indlæg: 79
Geografisk sted: Hovedlandet
Desværre. Jeg er selv AWOL for tiden. Men umiddelbart vil jeg da foreslå gymnasie og universitetsfester. steder hvor folk fester og drikker for alvor og slet ikke for sjov. Da jeg studerede i Lund blev vi overmandet, holdt nede og stopfodret med Swedish House Mafia ;D Men jeg ved ikke om det stadig er på den måde. Men studenterforeningerne betaler i hvert fald deres pladevendere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team