Hahaha de der fraklip er for grineren, specielt kaffe scenerne er jeg vilde med. Jeg elsker den langsomme psykotiske opbygning, når du snakker med dig selv, specielt hvis det lige pludselig accelerere fra 0 til 100 på et split sekundt, f.eks.: Alt den fine kaffe, her er rigelig til to men nææh nej, blah blah blah -> Du råber noget i stil med SAAATANS! -> mumler videre på den psykotiske måde. Specielt hvis du kombinere dine udbrud med kropslig spjæt, og sære trækninger i ansigtet.
Hvis du kan lave mere i stil med ovenstående, skal jeg med glæde se det og kommentere

EDIT: Med psykotisk, mener jeg den sidste scene, den måde du snakker på -> vanvittig udbrud -> mumler videre på den psykotiske måde. Håber jeg har forklaret mig så det er forståeligt nu

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.