Tak for alle kommentarerne!

Ja det var sgu udemærket hygge at fodre krager, og jeg gør det såmænd stadigvæk.
Har netop lagt lidt rugbrød ud, fordi de sad og kiggede ind af vinduet da jeg kom hjem nu her.
iSmoke skrev:
Havde jeg vidst at der lå pølsemad oppe på dit tag, havde det ikke været en film om krager, men en film om en underlig dude på taget der spiser pølse.
- Måske kunne man laver en dyster gyser om hvad end der er tilbage af Carlsson på taget.
Man har ikke hørt om ham i mange år, måske er han der stadig..
jim fear skrev:
Hahaha, det er dælme stenet... Det er i øvrigt alliker, ikke krager

- Jeg nærmest vidste det! Ah.. Har vi overhovedet nogen krager her i DK? I mit hoved så er den sorte fugl i videoen en krage..
Bjarne skrev:
Jeg ved det. Den inspirerede mig. Men det var mit sindssyge sind der gjorde det. Fandme fedt at dukke op med en nisse i lufthavnen på studietur. Tror jeg skal gøre det igen snart. Nogen der kender nogen med havenisser i Kbh-området?

Jeg synes også jeg havde hørt det før et sted. Førte du det rent faktisk ud i livet? Det er satme cool hvis det er tilfældet.
Repu skrev:
Dejligt stenet! Jeg plejer altid at fodre mine krager med pizza skorper, det er et hit hver gang. Tror krager er gode proletarer som ikke har fine fornemmelser.
- De er sikkert ikke verdens mest snobbede dyr.
I øvrigt så forstår jeg ikke hvorfor så mange skelner og siger pis som "duer er flyvende rotter" "Der skal fandme ikke være krager ved mit sommerhus" osv.. Det er en underlig tankegang for mig, hvis man har respekt for levende væsener i øvrigt..