Joseph Hashdropz skrev:
Det er noget der tilfældigvis opstod, så det er ikke så underligt. Sad og legede i ableton og efter nogle timer havde jeg det her.
Men føler mig slet heller ikke i nærheden af Squarepusher, han er ret fantastisk. Jeg leger bare, han lever af det (såvidt jeg ved).
Selvfølgelig er du ikke i nærheden af selveste squarepusher, det var heller ikke helt sådan at min kommentar skulle tolkes. Men selve det at du kan lide legen, samt det at du rent faktisk forstår hvad det er knapperne og faderne gør, betyder jo at du sagtens kan det der, hvis bare du ligger nok arbejde i. Lad vær med at lytte for meget til hater-kommentarene, de kan i værste fald (hvis du lytter til dem) få dig til at holde op med at lave lyd, hvilket ville være en skam.
Synes lige at vi skal huske, at det her ikke er et forum hvor proffesionelle kommer og smider deres shit. Det her er jo et amatørjob, men det IMO ret godt gået af en amatør. Der er stemning og leg, ligepræcis som der skal være, og samtidig er der masser af plads at forbedre og dygtiggøre sig på. Det er som det skal være, du skal bare øve dig og ligge tid i det, så skal det hele nok blive rigtig godt en dag.
p.s. fjas: Jeg kan godt lide at gnubbe pikken hårdt. Man kan da nærmest ikke gnubbe en pik for hårdt...