Gør jeg skam heller ikke hjørdis, og din kritik rammer lige der, hvor jeg netop har slækket på den.
Som trommeslager kan jeg utrolig godt lide at spille mine trommer og de små clicks & cracks du kan høre i toppen er da også et groove 'fra min krop' om du vil

Men jeg er til gengæld blevet utrolig træt af, at programmere trommer, jeg føler aldrig rigtig at jeg når frem til noget tilfredstillende resultat, jeg elsker også et fragmenteret skiftende og breakende beat, men det kommer altid til at virke for 'tænkt' når jeg vil have det til at virke improviserende. Man kan på en måde sige, at jeg har givet op på det punkt eller i hvertfald er gået på kompromis - men så alligevel ikke, for ambitionen om en live trommeslager og evt. også bassist, ligger stadig og venter til den dag hvor grejet får en opdatering.
Nummeret kører meget frem og tilbage i de samme akkorder jo, bortset fra det første arpeggio break og de sidste 1.30 ca. Det aldrig med vilje at det ender sådan, min arbejdsgang består som regel i: Vælg en toneart, dub en masse melodier på den toneart og se hvad der kommer ud af det. Jeg vil gerne have, at så mange af de processer jeg laver musikken i, er så bevidste som muligt (kontrolfreak!), derfor er jeg ofte betænkelig ved at skifte frem og tilbage mellem tonearter, selvom jeg egentlig gerne vil det mere

tak for kritikken