Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har arbejdet med det her nummer i løbet af de sidste par dage. Jeg betragter det som værende færdig komponeret selvom slutningen er lidt besynderlig, men jeg har en plan!!

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på det her nummer. Enhver form for kritik er velkommen, men specielt kritik af produktionen vil jeg blive glad for. :)

http://soundcloud.com/nanou-3/ps-mix

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Nice, kan rigtig godt lide det - kom helt ind i det der dejlige mouse on mars mood, clicks og cracks alle steder og jævnlige skift til skæve rytmer - me like :D Det eneste jeg lige umiddelbart kan sige om produktionen er at jeg tog mig selv i at syntes, at det blev en smule for vådt visse steder. Derudover er jeg også en sucker for sindsyge panoreringer, kan godt være at du måske har leget en del med panoreringer, men jeg lægger ikke mærke til at det rigtig træder frem. Jeg synes dog ikke du bør ændre noget i produktionen, det lyder fint som det er, det kun hvis du selv er ved at være træt af din lyd, at kunne tage nogle af de ting op... God vind fremover ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Virkelig lækkert track! Elsker din leg med tempi - det giver et sjovt perspektiv på din produktion. Jeg ved det lyder kliché men det er meget aphex'et :D

Medlem
Brugeravatar

Tak til jer begge. :) Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lege med panoreringer, men mine højtalere spiller kun i venstre, så det er slet ikke muligt at høre den egentlige effekt det ville have. Sjovt at i nævner Mouse on Mars og Aphex, for jeg har stenet deres musik temmelig meget her på det sidste hvilket tydeligvis skinner igennem i mine egne ideér. Det er på en måde lidt ærgeligt at det musik man hører farver ens egen musiske retning (det er nok ikke tilfældet for alle, men for mig tror jeg at det er). Det kunne være spændende at gå i musisk cølibat fra eksterne kilder. Det ville måske kunne fremprovokere ens helt personlige stil, og på den mere negative side, medføde en konstant paranoia over frygten for udefrakommende musik der selv i små doser ville spolere ens opnåede stadie af musisk sansedeprevering.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har selv tænkt tanken, jeg plejer dog at komme omkring det ved næsten altid at have min player på random. På den måde er det mere blandet hvad man lader sig inspirere af :) Det er praktisk talt umuligt for mig at gå i "musisk cølibat" som du så fint kalder det, jeg bor sammen med et band som konstant hører 60'er og 70'er rock - tror bare jeg ville ende med at lade mig inspirere der :P . Jeg synes ikke du bør tænke på det som ærgeligt, jeg ser det i hvertfald som en gave at jeg kan stjæle alle de idéer jeg har lyst til. Jo flere idéer man stjæler, jo tættere kommer man på ens eget udtryk, det er min filosofi i hvertfald :P

Edit: Dejlig læsning http://www.austinkleon.com/2011/03/30/how-to-steal-like-an-artist-and-9-other-things-nobody-told-me/

Medlem

Vildt fedt track! Elsker dine melodiske elementer. Helt unik stemning du får frem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]