Det er spillet i 100 bpm og speedet op til 180 og så lidt delay på

Alt klaver skal genindspilles, da det der er der nu er optaget med den indbygget mic i min mac. Trommerne skal nok også genindspilles medmindre jeg finder ud af at lave noget ordentlig triggering, synes ikke at jeg kan få nok bund i slagene... Derudover skal der noget mere percussion på, har ikke besluttet mig for om det skal være akustisk eller elektronisk endnu, også skal jeg have genindspillet noget metallofon. Det er faktisk mest ordentlige genindspilninger det drejer sig om, det støjer alt for meget til at jeg kan trække detaljer frem lige nu og som du også siger, bliver det alt for grødet ved 2.20.
Når du siger spænding som ikke bliver forløst, så bliver jeg glad

Men men, mon ikke der nok skal komme en eller anden form for forløsning

Skal nok få det lavet færdigt, det er bare en del af et større album/EP projekt som jeg har sat mig for lige nu, med henblik på at komme ud og prøve noget af live måske

Men med alt det jeg har om ørerne for tiden, kan der nok godt komme til at gå et stykke tid.
Tak for din mening, den er værdsat - det er ikke mange der formår at komme med noget konstruktivt, man bliver jo gak af at lytte til sine egne idéer uden input konstant