Snoezel skrev:
Hmm, var sgu lige ved at stoppe tracket og smide en lort i hovedet på dig efter 2 minutter, men så spolede jeg frem til 2.30-3.00 og så blev det jo straks mere spændende! Jeg synes det er et rigtig fedt udgangspunkt du har valgt med hands on tweaking, for så har du nemlig, som du også selv siger, næsten sikret dig organiske elementer i musikken. Du har fat i noget nice her, men du skal arbejde på at dine individuelle patterns også spiller sammen organisk, ellers bliver det sgu for staccato og mekanisk at lytte til. Du har en god sans for rummet i dine lyde og lyden i rummet, men pas dog stadig på at ting ikke kommer til at stå unødvendigt alene. Hvis det er en improvisation er det sgu nice nok bikset sammen, men arbejd lidt på at få noget originalitet ned i dine samples og patterns, det har givet mig utrolig meget i hvert fald

Tak for kommentaren og fordi du lyttede videre. Det var improvisation og nummeret blev lavet på 2-3 timer

Jeg vil arbejde videre med originaliteten. Jeg er også lidt bremset af at jeg ikke har noget midikeyboard altså arbejder udelukkende med computeren og altså tweaker med touchpad.
Din kritik er helt sikkert brugbar.