Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 08:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

JEL - Pigen der troede hun kunne flyve - (alternative, 5:14)

Website

Spil melodien direkte (højre-klik for at downloade)

-------------------------------------------------

Well, jeg så DRTV's udsendelse af samme navn, og det var endnu en stærk udsendelse (man får godt nok noget for licens-pengene for tiden synes jeg :) ). Så stærk at jeg endte med at lave en sang dedikeret til hende der medvirker.

Det ka' godt være det virker underligt, men jeg fik altså lyst til at gi' hende et kram. Men det ka' jeg ikke eftersom jeg ikke kender hende personligt, så det bedste jeg ku' finde på var at lave denne sang og så bare håbe på den via magiske kanaler ender et sted hvor hun har mulighed for at høre den (man ved jo aldrig. Det ku' jo være nogen hun kendte kom her på psy eller noget. Og hvis ikke, så håber jeg nogle af jer andre her vil ku' li' den) :)

Det er en positiv sang, og det er som sædvanligt mig der synger.

Jeg overvejer at lave en 'unplugged' version, hvor der kun er guitar og sang. En jeg indspiller i 1 take. Hvis jeg ka' få ordentlige resultater med det, så uploader jeg den lidt senere på året.
Men her er det altså endnu en traditionel solo lag-kage produktion fra min side :)

Enjoy!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg syntes sgu den er cool :D

Titel:
Relativistisk båthorn

Mange tak :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjællam
Lytter :D:D:D

Junior medlem

Hej.... Jeg er DYBT rørt over at du har dedikeret en "sang" til mig....efter du har set min udsendelse :) og jeg håber virkelig fra mit hjerte,at du måske vil ta kontakt til mig (da jeg ikke helt endnu,har helt styr på,hvordan osv med venne-anmodninger...
Jeg ka ik med ord beskrive...Hvad jeg følte da jeg så.....Du havde dedikeret en sang til hende der medvirkede...til mig :D ...ET STORT KRAM...Skal du have...
Kærlig Hilsen Eva marie...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
JEL, jeg gik vist glip af værket i første omgang, for godt 6 år siden, men vil jeg frygtelig gerne høre din sang til Eva marie. Har du mulighed for at uploade den et sted på ny?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
fantastisk tråd
Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Hvis nysgerrigheden skulle være vækket hos andre end jeg, vil jeg lige smide hvad jeg kunne finde om programmet JEL omtaler i sin første post. Desværre ser det ikke ud til at det er at finde på DR's hjemmeside.

Citat:
Jeg faldt ud af et hotelvindue på 3.sal og otte meter ned på Istedgade, fortæller Eva Marie til Lars Engels, DR Dokumentar. Jeg kan ikke huske noget. Måske troede jeg, at jeg kunne flyve? Hvis det ikke stopper nu, så går jeg til grunde ligesom min mor og far.
Eva Marie er overført fra Vestre Fængsels kvindeafdeling til Statsfængslet i Horserød, for at afsone en kortere dom på den nyoprettede afdeling 18 - en afdeling med plads til 14 kvinder, der ønsker at komme ud af deres stofmisbrug.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grenå
Hej JEL. Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg er meget ked af jeg ikke kan høre den sang :(
Kan du linke igen?

Junior medlem

Hej Eva denne dokumentar rørte mig meget. Jeg har lige set filmen på gymnasiet, og kunne godt tænke mig og vide, om du er blevet stoffri ? Håber du ser det og svarer MVH Simon Juhl
PS. håber det går dig rigtig godt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
http://www.dr.dk/bonanza/serie/dokumentar/pigerne.htm bump

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]