synes det lyder chillern nok, det er svært at komme med noget kritik til sådan et nummer, for det virker lidt som om at det er lavet bevidst som det, netop for at ramme den der stenede stemning. Jeg kan godt lide det, men hvis du gerne vil overraske dit publikum, kunne det være fedt med noget uventet. Smid f.eks. en bid reallyd ind i lydbilledet hist og her, hvad det er, er næsten ligegyldigt - bylarm er det der falder mig først for, men det er op til dig, effekten vil være den samme.
Den pad du starter nummeret med, gad jeg godt høre noget mere bevægelse i, den ligger lidt stille i forhold til hvad der ellers sker i nummeret.
Det sidste her er udelukkende en smagssag: Siden det nu er elektronisk musik, så synes jeg du skulle prøve, at gøre trommerne mindre "trommeagtige", altså evt. finde andre eller mere specielle lyde til at udgøre rytmedelen i nummeret. De behøver ikke nødvendigvis være "mere elektroniske", de måtte bare gerne bære præg af, at du har arbejdet med at gøre dem unikke for lige præcis den stil DU kører

Keep up the good work