Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Dagen idag, har jeg brugt på at fordybe mig i musik, og ryge mig godt skæv. Dette er resultatet!

http://soundcloud.com/nanou-3/propel

EDIT:Genre mæssigt er overskriften nok lidt vag. Det er nærmere Tech/deep house vil jeg mene.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det virker sgu meget godt.. Hyggeligt, og stille og roligt..
Thumbs up :)

Medlem
Brugeravatar

Tak Frugthat :)

Jeg ville blive glad hvis der var et par kyndige hoveder der ville komme med noget konstruktiv kritik, hvad kan i lide/ikke lide, hvorfor?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det er sgu fedt nok synes jeg. Men samtidig synes jeg sgu også det er spild af talent hvis jeg skal være helt ærlig :D Jeg blev nærmest instant fan af dig da jeg hørte block licker, (hører den igen nu) ikke dermed sagt, at jeg synes det er den stil du skal holde dig indenfor, men du har potentiale til mere end de repetetive genre, no offence, hverken mod dig eller genrerne :)
Med det sagt, så har deep house alligevel en lille plads i mit hjerte og hold kæft for et laidback groove du får lagt ned der, er det indspillet på pad, eller er det en groove effect i din tromme SQ?
Det melodiøse i nummeret holder 100 %, elsker din melankoli, jeg kunne dog godt bruge, at nogle af stykkerne var lidt længere, eller måske, at der bare var nogle af tingene der gik igen, bl.a. stakato melodien, med kvint springet, ville jeg gerne have hørt lidt mere til. Ellers har jeg sgu ikke meget at sætte fingeren på lige nu. Der kommer måske mere senere...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Blocklicker... Er man lidt Aphex Twin inspireret? (O; Udover det lyder lige netop det nummer helt udemærket. Sådan en underlig combo af Chemical Brothers og ja, Aphex Twin. Jeg kan meget godt li' det.

Propel kan jeg ikke rigtig placere. Jeg synes det er som om introen er lidt tam. Den repetitive grundmelodi kan jeg tilgengæld meget godt li'. Og opbygningen til outroen fungerer egentlig også ret lækkert. God udvikling imod slutningen. Det kunne måske godt finpudses en smule.

Steadman!

Jeg elsker det indtil det skift der kommer efter 2:09... Jeg synes det bliver helt vildt rodet og uoverskueligt. Det lyder som om du har lavet to forskellige dele, og så bare henholdsvis fadet ud og ind der omrking 2:09... Det fungerer ikke helt i mit hovede.
Desuden, lyder det også alt for - grumset? - i den sidste halvdel! :)

Men med det sagt, så synes jeg stadig overall, at det er fedt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]