Flaxys112 skrev:
Jeg kan kun være enig i, at det er møgfedt, og på trods af, at en del af de der youtubere synes din vokal har ødelagt sangen, så må jeg sige, at jeg ærligt talt synes det er møg fedt!
Forresten hørte jeg lige "Spiritual Ego".... "OMG, how many layers of this onion do i have to peel, i mean, i know life is like and onion, but this is ridiculous. I keep crying all the time!" Damn, jeg lollede næsten for mig selv! Super awesome track...
Jeg elsker guitaren deri! Er det en synth?
Forresten, så ser det ud som om - når jeg kigger på mine posts - at jeg er den mindst kritiske person i verden. Det er jeg ikke! Men jeg må sku indrømme at, du fandme har nailet den der godt!

..Ja folk synes at være rimelig polariserede når det kommer til dén (I don't want to set the world on fire), generelt er tendesen vidst at de synes jeg spiller den godt, men at sangen kunne være gjort bedre. Det kan jeg sku godt give medhold i, men glad for du ku li den

.
Det er en synth ja, mit keyboard har nogle rimelig 'najs guitarlyde og den slags

.
Hvis ved nogen chance skulle være interesseret i at udforske dem jeg har samplet ind i musikken, så hedder de Matt Kahn & Julie Dittmar, og har siden:
http://www.truedivinenature.com/I sin tid sendte jeg nummeret til dem da jeg havde lavet det (Spiritual Ego), og fik ganske god feedback fra dem

.
Så sendte jeg så en besked til dem i udkanten af et svampetrip.. Venligsindet besked, måske lidt blæst. Åbenbart faldt den ikke i god jord gætter jeg på, for jeg hørte aldrig fra dem igen.. Øv...