noname skrev:
Hardts skrev:
Udover det synes jeg det er lidt ærgeligt at der er flere stavefejl, grammatiske fejl og også sådan noget som mangel på stort bogstav ved begyndelsen af en ny sætning.
Det er jo avantgarde og kontroversielt

Det er det jo lige nøjagtigt, hehe. I hvert fald til at blive udgivet. Han har skrevet en hel digtsamling med langt flere digte, end jeg blot har linket til her på siten. Hvis folk er interesseret i mere, skal jeg gerne arbejde på at få samlet hele hans digtsamling med ham og få smidt et link herind.
Det ville selvfølgelig også blive lagt ud i et bedre layout, så man bedre kan læse teksterne, som de er skrevet. Stavefejl beder jeg ham rette, men grammatiske fejl og bavl vil jeg ikke røre ved. Det er trods alt hans digtsamling, og han ønsker den skal ud, præcis som den er skrevet. Desuden er der jo ingen klare regler for grammatik og struktur af sætninger und zu weiter i forhold til digte.
Men lad mig endelig høre, hvis folk er interesseret i en kopi af det samlede værk opsat i bedre layout og rettet til. Så kan jeg love for, William (forfatteren) vil arbejde på det, eftersom det har været noget af en skuffelse for ham, de ikke ville lade digtsamlingen trykke netop fordi det var for avant-garde og kontroversielt, som tidligere nævnt. Nogle af digtene er ret syrede, og jeg kan meget godt lide nogle dele af digtsamlingen, så derfor hjælper jeg ham med at få det ud til folket.
Så giv endelig respons!