Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Aner ikke hvor den hører til her på siden eller om i overhovedet gider læse det, men nu får i den alligevel ;) Ville skrive noget som virkede klogt men alligevel ikke gav nogen mening, syntes jeg slap meget godt fra det. Positiv feed back modtages med kyshånd, men ellers lid i tavshed fuckers!
Analyse af begrebet "at være på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt!
Udtykket stammer tilbage fra bronze alderen, men er i andre religioner fundet helt tilbage i kobberaldren
Først må vi vel gå i bedene med hvad "at være" er. at være eller ikke at være, er her det centale spørgsmål,
men lad at gå ud fra at, det er vi.
Er man, giver det jo pludselig mulighed for både at være på det rigtige sted og det forkerte,
men dog ved festlige lejligheder lige midt imellem, både på rigtige og forkerte tidspunkter.
At være kan i alle tilfælde, både i nutid, datid og fritid, være tilstedeværelse fysisk og psykisk,
men dog også det modsate (her taler vi igen om ved festlige lejligheder)
At være kan også opfattes som en form for berulselse i nærvær af intethed, specielt i jylland, heraf udtrykket JEG ER SATME BLÆST!
Lad os for nemhed skyld gå ud fra formen at være bruges om den fysiske og psykiske tilstedeværelse, eller mangel på samme.
At være er efter endt analyse = At du er der!
Det bringer os lystigt videre til ordet forkert, her har vi igen fat i et ord som efter personlig livserfaring og ferier til thailand
kan opfattes på mange måder. I nogen tilfælde kan det forkerte også være rigtigt, men i den sammenhæng som er brugt her er det
ikk til diskution.
Man kunne spørge, er det forkert at have ret i noget som ikke er rigtigt? Hvis svaret er ja, gå da videre til punkt tre.
Newsflash, afbrydning af analyse, vitigere ting er landet i min indbakke.
Der er afstemning om hvilke nye sportsgrene der skal med i very special olympics
Forslag 1: Kast med oppustelig hammer i modvind
Forslag 2: Stop af godstog i høj fart med brug af perlekrans og rå viljestyrke (her er den nuværende rekord på et tog)
Forslag 3: Udspring fra bro med post elastik (igen er den nuværende rekord på 1 hop)
Forslag 4: Smuling af honning til ulande, flest kilo på tid
Forslag 5: Brydning med en okse i en pøl af lava
Forslag 6: Armlægning med enarmet tyveknægt

Flere forslag ventes i løbet af dagen.

Tilbage til analysen!

Hvor kom vi til.. Nå ja. Sted: Her har vi fat i et ord som feks kan betyde en bopæl, ungdomsklub, swinger klub eller lignende
Det kan også være din armhule eller dit allerefarligste sted, men lad os antage det er en af de første muligheder.
Har du i stedet ondt et sted, altså i stedet for et andet sted burde forklare hvad jeg mener.
Det leder os videre til det sidste ord i udtrykket, tidspunkt. Dette er et ord som er en sammensætnign mellem tid og sted (et punkt er et sted såvel som så meget andet), sted har
vi været omkring ved sidste punkt i analysen, så vi griber fat i ordet tid.
Tid er en sjov faktor vi alle på den ene eller anden måde er påvirket af, her nogen i længere tid end andre.
Tid er et begreb som i virkeligheden (og i nogen paralel virkeligheder) ikke findes, men blot eksiterer så vi kan holde styr på hvor lang tid
der er gået og hvor lang tid der evt skal gå. Der er mange holdninger og påstande omkring hvad tid er, nogen mener det er noget der går af sig selv, andre at den er svær at få til at gå
Har du feks tid til at tage dig tid til at finde en tid hvor du har tid til den tid du har fundet, kan man jo sige at du har masser af tid.
Jeg har personligt stillet mit ur 60 år frem, så er det bare lyst hele tiden, dette kan på tidspunkter med for meget tid godt føles som spild af tid

Så at være på det forkerte tidpunkt på det forkerte tidpunkt kan betyde mange ting, alt efter hvordan man opfatter de forskellige begreber af udtrykket
Regner det feks med perlehøns udenfor mens man befinder sig indendøre, er man det rigtige sted, men falder huset sammen på grund af for mange høns på taget (hellere en rocker på nakken, end for mange fugle på taget), er hønse regn vel at
fortrække?

Håber dette kan gøre jer klogere!

Lige 2 forslag mere til nye dicipliner ved ol:
Forslag 7: Spisning af gift kombineret med ballondans (Også kaldet toxic twist)
Forslag 8: Atlanten rundt i en meget stor træsko, første mand til at kysse troels kløvedal vinder.

More 2 CUM

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Give that man a cigar and a blowtorch to light it with.
Vrøvl for fuld hammer, mand...

I den lille by nær mine fugtige øjne sad den halve sandhed og arbejdede sig igennem den tåbelige virkelighed den selv havde orkestreret. Ved bækken ved siden af skilte en sandal sig ad, i ro og mag. "Tak for i dag" sagde den, og valgte næste tog mod afgrunden. Tillykke med dit liv og dine fantastiske grapefrugter

Medlem
Brugeravatar

Hardts skrev:
Give that man a cigar and a blowtorch to light it with.
Vrøvl for fuld hammer, mand...

I den lille by nær mine fugtige øjne sad den halve sandhed og arbejdede sig igennem den tåbelige virkelighed den selv havde orkestreret. Ved bækken ved siden af skilte en sandal sig ad, i ro og mag. "Tak for i dag" sagde den, og valgte næste tog mod afgrunden. Tillykke med dit liv og dine fantastiske grapefrugter

Jeg elsker dig!!! :sucks:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
hehehe, det er godt min ven, jeg elsker også dig og dit sludder :cheers: :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
Hahaha priceless man xD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]