Lille Rødhætte skrev:
Smukt!
Hey tak

Ja jeg sad og kogte i går... Eller dvs. på vej hjem blev jeg pludselig ramt af en usædvanlig bedøvende træthed, jeg nåede lige ud af superbest, og hjem og stille kværnen inden jeg bare skulle ligge ned. Så lå jeg med et halvt øje mod fjernsynet, hvor der kørte Taggert, og et halvt øje på min gamle bærbare - hvor jeg skrev det her. Men det er fedt når man lige bliver ramt af et kreativt lynnedslag. Jeg tror i øvrigt jeg læser denne her tekst op i radioen her på fredag. - Vi er nogle venner som laver radio hver 2. fredag på radio-karen i sydhavnen. Vores program hedder Aksels Kapsel, og vi kan fanges fra 12-16 (hver 2. fredag) på 98,9 MHz (98,8 hybrid-net, mener jeg). Jeg kommer nok først omkring kl 14, men min ven Morten varmer mikrofonen op. Jeg ved sku ikke lige hvad vi skal snakke om, vi har ikke holdt nogle møder eller noget, så det er totalt uforberedt. Enten bliver det ok, eller også bliver det røvsygt fordi der ikke er nogen der har noget inspiration. - Men tun ind hvis I har lyst

Så vil jeg også lige, nej vent - jeg opretter en sepperat tråd til det på et tidspunkt, men jo jeg vil lige sige at hvis der er nogen der har noget musik de evt har lyst til at få spillet i radioen, så send det evt til
AkselsKapsel@hotmail.com (Vi er også på facebook med den mail) - så hører jeg det lige, og sætter det evt på i æteren. Vi spiller jo en masse af vores eget musik, men noget nyt gavner altdi, og så er det også god evt reklame forjer der gerne vil have jeres musik spillet

. Men husk, det må ikke være rettighedsbeskyttet osv..