Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Billede

NB
Jeg er normalt imod vold generelt, og vold imod kvinder i særdeleshed, men ingen regler uden undtagelser.
Hun er uegnet til sit job, og da der skulle dannes ny regering i november 2007 udtalte hun sågar selv, at hun havde ønsket at få en anden ministerpost. Det fik hun dog ikke lov til. Måske er det fordi hun har indsét, at hun er opgaven som justitsminister umoden, eller også er det fordi hun er mod at modtage instrukser på, hvad hun skal vedtage af love fra andre...

Uansét hvad, fortjener hun i lyset af hendes snæversynede, urimelige, usmagelige og håbløse regler, vedtagelser og love, en tur eller 2 med åren.

Billede

Fuck, hvor er hun egentlig grim

På request af electricWizard, efter Krarup-baskeren.

:twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Folk man har et angstrengt forhold til, bliver generelt grimmere i vores øjne. Folk vi derimod bryder os rigtig meget om, ser vi som meget flottere end de objektivt er.

Jeg synes bestemt ikke Lene Espersen er specielt grim. At man kan være uenig i hendes politik, er en anden sag. Men slap nu af, fellows - Det hetz i kører mod hende herinde er da til grin og helt ude af proportioner.
Jeg vil ikke lyde hellig eller hævet over alle jer proletarer - Men hvad med at få nogle mere fornuftige interesserer end at svine et folketingsmedlem på et narkoboard?!!

Jeg synes det er småligt, uinteressant, ynkeligt, usselt og et klart tegn på svaghed at i så desperat har brug for en fælles fjende.

Hov, der brugte jeg vist ordet "hetz" 2 gange i 2 indlæg... :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg kan ikke komme på nogle tiltag, hun har lavet, der har været til gavn..
Overvågning og strammere narkopolitik er ikke lige i målgruppen

Titel:
Junior medlem

Jeg er enig med Karma. Hvorvidt man kan lide Karen Jespersen eller ej, kan man diskutere i et emne omhandlende hende. Og her menes ikke at hun er grim og skal have tæsk med en åre :wink: Ellers synes jeg det er godt lavet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: i et træ
Genialt Drumstick :D Og til infected og karma kommer nu en svada :twisted: :P Jeg er bestemt ikke glad for Lene E's politik og synspunkter og synes derfor at det kunne være fedt at hun fik lidt åre.. En hel anden sag er dog om jeg synes at en person (evt. drumstick :D ) burde gå på borgen bevæbnet med en åre og give hende et dask.. Jeg håber i kan se det humoristiske i det her :wink: Ellers må i jo bare give mig en svada tilbage 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

infected skrev:
Jeg er enig med Karma. Hvorvidt man kan lide Karen Jespersen eller ej, kan man diskutere i et emne omhandlende hende. Og her menes ikke at hun er grim og skal have tæsk med en åre :wink: Ellers synes jeg det er godt lavet.

KAREN :!: Læser du de tråde du skriver i ?

Godt initiativ Ðrumstick. Jeg er FOR virtuel vold mod hjernedøde ministre som justitsmor(d).

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Junior medlem

Etherlungs skrev:
infected skrev:

KAREN :!: Læser du de tråde du skriver i ?

Åbenbart ikke nej! :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
electricWizard skrev:
Genialt Drumstick :D Og til infected og karma kommer nu en svada :twisted: :P Jeg er bestemt ikke glad for Lene E's politik og synspunkter og synes derfor at det kunne være fedt at hun fik lidt åre.. En hel anden sag er dog om jeg synes at en person (evt. drumstick :D ) burde gå på borgen bevæbnet med en åre og give hende et dask.. Jeg håber i kan se det humoristiske i det her :wink: Ellers må i jo bare give mig en svada tilbage 8)

Som electricWizard er inde på, er animationerne med højrefløjspolitikerne ikke ment som andet end lidt fald-på-halen-humor.
:P
Det er bedre at udtrykke sin foragt overfor magthavere med ikke-voldelige midler, og der er humor effektivt. Som satire, teater, demonstrationer, tegninger eller film.

Ulempen med animationer som disse er, at de kun er sjove én gang, så jeg vil til at finde andre teknikker eller virkemåder til at lave grin med dem jeg ikke bryder mig om.

:)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: i et træ
Ðrumstick skrev:
electricWizard skrev:

Som electricWizard er inde på, er animationerne med højrefløjspolitikerne ikke ment som andet end lidt fald-på-halen-humor.
:P
Det er bedre at udtrykke sin foragt overfor magthavere med ikke-voldelige midler, og der er humor effektivt. Som satire, teater, demonstrationer, tegninger eller film.

Ulempen med animationer som disse er, at de kun er sjove én gang, så jeg vil til at finde andre teknikker eller virkemåder til at lave grin med dem jeg ikke bryder mig om.

:)

Well spoken :D Glæder mig til at se mere der giver politikerne hvad de har fortjent :twisted: især Lene E :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Lene E og hendes fucking klamme hooligan register..
Hun er og bliver for meget, til høring for nyligt i folketinget lukkede hun jo bare lort ud af kæften om ting hun ikke aner en skid om.

Føj en smatso!

Det er brud og krænkelser på så mange love og rettigheder det hun har gang i, almindelige fodboldfans der blot råber højt på vej til kampe, risikerer også at havne i det register.

Kunne hun ikke bare gå langt langt væk og lægge sig til at dø, hvor ingen finder hende..

:roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
HAHA klasse :lol:

Kan godt være hun mener det godt, men forbud og kontrol uden virkning og dertilhørende høje udgifter i stedet for resultater bryder jeg mig ikke om. Men på papiret gør hun det jo fantastisk med masser af tiltag, at de færreste så virker lader hun til at være ligeglad med...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]