faktisk en skidegod idé... Jeg har det tit med at lave meget små idéer som jeg bare aldrig kommer videre med fordi jeg simpelthen går i stå. Det kan være at andre kan bygge lidt videre på det og komme med forslag. Og så kunne det jo være at når jeg hørte hvad andre havde kommet med input's og idéer, at det blev nemmere at komme videre med de numre...
@JEL
Det ville selvfølgelig fungere bedst hvis vi arbejde med de samme musik-programmer, eller kunne vi bare gøre det sådan at vi eksporterede hver channel som samples, og så måske et bounce af hele mixet. Så kan folk selv sidde og klippe klistre, og ligge nye instrumenter, beats og effekter til. Hvis så det var et beat kunne det være rart hvis alle trommelyde blev eksporteret hver for sig, ved siden af beatet, så man kunne arbejde med at ligge effekter til de enkelte lyde for sig, istedet for til hele beatet på en gang.
Hvad bruger i andre af software? Selv bruger jeg hovedsageligt Protools og Logic studio pro til at sequence. Og Reason 4 til hurtige ideer og skitser og sådan. Jeg har også mulighed for at bruge FL studio, men arbejder primært på min mac, og FL studio understøtter ikke OSX

Jeg har desuden ableton live lite, som fulgte med protools...
Hvad skal vi bruge af programmer til at pakke og uploade? Kan man bare uploade til eksempelvis Azeurus og så laver de en torrent?? Eller kan man gøre det lidt mere privat måske??