Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 14:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Galactic Mantra

Jeg vil lige lægge en varm anbefaling til denne kosmiske oplevelse som ligger og svømmer rundt i cyberspace.

Det er virkelig smukt at meditere over. Jeg sad selv i en ekstatisk tilstand (god god hjemmedyrket cannabis) og faldt tilfældigt over siden med lydfilen som startede af sig selv. Jeg fulgte først vejrtrækningsteknikkerne mens jeg i forvejen var ekstatisk. Jeg lukkede øjnene og trak vejret i takt med lydfilen og fokuserede på mit 3. øje. Jeg blev først rigtig svimmel men fortsatte og blev ramt af et oplysende lys for mit synsfelt.
Det galaktiske mantra startede og jeg blev med det samme overvældet over de smukke bekræftigelser, og blev så ramt af stærke kuldegysninger og brød ud i gråd og dyb taknemlighed. Det var som om mit hjerte åbnede sig helt og blev renset helt ud.
Det var lige hvad jeg havde brug for på daværende tidspunkt og vender i dag jævnligt tilbage til den for at få denne smukke bekræftelse af hvor unikt og enestående det er at være rejst den lange vej fra simple molekyler fra det ydre rum til en-cellede organismer, gennem hele livets træ, til Sindets Big Bang og nu til her hvor vi sidder og drøfter de selvsamme værktøjer der muligvist katalyserede denne hændelse.

Den hjalp mig i hvert fald, den fyldte mig med kærlighed og fjernede mit fokus fra alle de små ubetydeligheder vi går og bekymrer os om til daglig og fik mig til at genopdage vores sande plads i kosmos. Vi skal nok klare os igennem den situation vores planet er i nu, venner! Jeg elsker jer! Må den hjælpe jer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg sys ikke rigtig at det virkede men jeg er heller ikke såmodtagelig overfor diverse.
men det er da helt sikkert noget jeg skal lege lidt med, det du fortæller lyder pænt crazy.
jeg blev bare svimmel og total træt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Det var da en lidt sjov side.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]