Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: tv
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: det mørke jylland
Billede

mine tegneskills ser ikke for gode ud, men budskabet kommer forhåbenligt ud alligevel ;D

en ny udgave af samme ide :P
Billede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Kan ikke se den store forskel på de to... ideen, er nogenlunde - men vil sige at bålets funktion og tv'ets funktion er vidt forskellige....Bålet var dengang: Varme, kogeredskab, beskyttelse og lys... Idag er tv'et en ren reklamesøjle og underholdnings-apperat...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

ja jeg kan godt se hvad du mener, men det er mere ment som at bålet var et samlingssted for underholdningen, og på en måde oplever de også noget socialt.

og nu sidder der en som tilfældigvist også hedder hr. cookie ligesom mig. han sidder her ved computeren en mandag aften (nogle ved tvet) og de samme oplevelser som hulemændene gjorde med, noget "socialt" og noget "underholdning"

jeg gør lige opmærksomt på at "Homo sapiens neanderthalensis" ikke er en forfader til det morderne menneske, men derimod en 'bror' some uddøde
bare så i ved det :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
mr, cookie. mener også at jeg så den dokumentar på animalplanet. om homo hunde der angreb mennesker. tit ringede foragede tilskuere til mythbusteres for at få dem til at fjerne dem. men de opgav og ringede til sælerne som så fik overtalt dem tl at tege med dem til hornolulu. mener det bliver genudsendt den 5.9.07

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Champost skrev:
mr, cookie. mener også at jeg så den dokumentar på animalplanet. om homo hunde der angreb mennesker. tit ringede foragede tilskuere til mythbusteres for at få dem til at fjerne dem. men de opgav og ringede til sælerne som så fik overtalt dem tl at tege med dem til hornolulu. mener det bliver genudsendt den 5.9.07

nice det tror jeg at jeg vil gå hjem og ikke se :lol:

jeg er nået til det punkt hvor jeg har droppet tv som underholdnings medie, og i stedet bruget tiden fornuftigt :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]