Khazim - det har du også fuldstændig ret i - problemet ligger i at jeg mixer på 2 kanaler - har ikke 4 - så kan ikke høre det track jeg cue'r..... Kan jeg først her i løbet af den her måned, venter på mit maya 8 kanals kort.
Så nej det ikke meningen, men bliver ved med at bilde mig selv ind det ok når jeg ikke har bedre gear end jeg har pt.
Der er også et par andre småfejl rundt omkring - men det også ret svært at huske alle de numre - der er 34 stk mixet sammen og er ret træt af det faktisk er true lies og philter det går ud over.... Begge numre er ret fede men den overgang stinker ad lort - har overvejet at rette den, men er ved at lave et nyt set.
Tryptomizer slutter jo i 142 bpm progressive - er ved at lave en fortsættelse der sparker tempoet op i noget dark-fullon

Har fundet nogle virkelige svedige tracks - damn de så nice

Mit gear er en USB-Dj-controller kun med de mest basale knapper.... Ingen ekstra gejl... Eller har da min sync knap:) Koblet til en 2.6ghz pentium 4 med et RØVdårligt onboard 2 kanals lydkort.
Men tak for ros

Det altid nice - hvem ved, måske står jeg og spiller en dag til en eller anden fest i til....
PLUR