Ha, det er sgu da blevet ret black metallisk

Nu hører jeg ikke
så meget af den primitive black, er mere til fx Satyricons lyd. Men jeg holder dog utrolig meget af Ulvers
Nattens Madrigal, som må siges at være meget primitiv. Dog er forskellen her, at fremfor at hele lydbilledet optages af trommerne, er det i højere grad guitaren der træder frem. Det passer mig lidt bedre, trommerne bliver lidt... ensformige. Selv om det er black, kan man også godt variere trommerne lidt, eller i hvert fald have nogle små skift undervejs. Din tekst bliver sgu også lidt ensformig... Det er ærlig talt lidt enerverende med "Hail Satan... SATAN! Hail..." Kill Christians... Kill! Christians Kill!..." Og hvad er det, du skriger her? "Rip the flesh of their fucking... eyes???" Selv om det mest er skrigen, må der gerne være lidt indhold. Hvis jeg skal sammenligne det med noget, tænker jeg henad gode gamle
Demon Realm, Tsjuder eller Nidhug (Headbang i Hovedlandet!) Nok mest Demon Realm egentlig.
Jeg synes det er syndt, at du ligger så meget af lydbilledet i højre side, selv om det selvfølgelig skal lyde lidt primitivt (som var det optaget i en skov...), bliver det irriterende i længden. Læg vokalen i midten...
Dit synth-billede i baggrunden synes jeg fungerer ret godt, der er grundlag for en god stemning. Lav lidt om på lyd-billedet, skriv en tekst - måske lidt mindre kliché-fyldt - spil lidt guitar og skrig så ellers bare derudaf. Så skal det nok blive mørkt og ondt. :twisted:
Hail!