Cubensis Apprentice [ZL] skrev:
Sorte arbåndsure, fyre med langt hår, uldne sweaters og kvinder med bukser der når op over hofterne.....
Har du selv filmet det?
Hvilke overvejelser ligger der til grund for denne sammenklaskning

?
PS: Syns ikke rigtig musikken passer til kys, fest og kælighed... Måske ville den passe bedre hvis videoen var filmet ud gennem øjnene på en polsk narkoluder... Sorry mate men det er sgu for absurd i mine øjne!
PPS: Det er dog et fint skykke redigering rent videomæssigt!
Jep, det er egne optagelser jeg lavede sidst i 1980'erne, hehe, så det er old-school så det vil noget

Overvejelser? Hmm......... ikke de helt store til denne video (de er omtrent lige så minimalistiske som musikken, hehe

). Melodien hedder "sex rave" og så var fest-billeder det mest oplagte synes jeg, så det var en simpel ide.
Nu er lyden ikke helt suveræn i video'en her (den er både mono og pakket ret heftigt (noget youtube gør automatisk)), men den rene lyd spillet højt og med bassen iorden...

Og på et danse-gulv til en fest i den mere hardcore/punkede ende af spektret er det dejligt (en rock-steady rytme der bare bli'r ved og ved og ved), synes jeg ihvertfald

Entheo skrev:
Cubensis Apprentice [ZL] skrev:
Måske ville den passe bedre hvis videoen var filmet ud gennem øjnene på en polsk narkoluder på PCP!! ...
Meget underlig musik/-video JEL. Det falder langt uden for min smag, selv om jeg normalt kan lide det meste. Det er rigtig godt redigeret, men har virkelig svært ved at sætte mig ind i den genre. Jeg kan lide meget minimalistisk/progressivt trance, men synes sgu at det er for kedeligt, udsyret og uden mening det der.
Undskyld mig for min ubrugelige kommentar JEL, jeg var jo advaret: "Så det er altså minimalistisk og monotont og repetitivt, og kun for folk der ka' li' den slags".
Under alle omstændigheder: KEEP UP THE GOOD WORK! Du bidrager med mange spændende ting, især til art forummet og ønsker ikke at du stopper med det.

Ja, på en computer-skærm og under nabo-venlige lyd-omgivelser får man ikke det fulde udbytte ud af denne slags musik

(men det gælder vel i virkeligheden det meste techno? Undtaget måske lige chill-out og braindance og den slags)
Nummeret ska' iøvrigt heller ikke stå alene, hvis det ska' være helt rigtigt, som det jo gør i denne single-video, men være et led i et længere mix af musik i nogenlunde samme genre mens du tonser løs i dansen's sved til festen (så man er 'inde' i musikken og opslugt/tilvænnet af den rigtige stemning på en helt anden måde end når man bare får nummeret enkelt-vis og uden for kontekst). Så lyder det helt anderledes.
offtopic; hvordan ved man egentlig om man har danset ordentligt igennem til festen?
svar; når en's bukser har hvide pletter efter festen forårsaget af aflejret salt fra en's sved