@DovenDyret; tak

Drumstick skrev:
Hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, synes jeg at skiltet med tekst, som du sætter ind ind imellem er lidt for svært at tyde. Det er simpelthen for mørkt...
Teksten er også ret mørk på min computer-monitor, men når jeg ser den på tv er teksten lysende rød og klart tydelig. Jeg ved ikke hvorfor der er den forskel, men jeg har valgt at la' det være som det er da tv er det medie den hører hjemme på.
Drumstick skrev:
Synes faktisk det er lidt overflødigt at have med?
Og hvis det pin og død skal inkluderes, synes jeg tekst og grafik burde være lysere eller have en form for kontrast, evt sort/hvid.
Farven rød er selvfølgelig med vilje, da den farve jo har en stærk inciterende og dominerende kraft (ligesom gyser-film hvor titlen kommer ind med dryppene blod-røde bogstaver og den slags

, og så også fordi sovjet-emblemet jo også er naturligt rødt)
Dén dramatiske effekt tror jeg ikke jeg ville ku' nå gennem sort/hvid (med-mindre _hele_ video'en måske havde været i sort/hvid?)
Drumstick skrev:
Kunne godt lide, at speedbåden til sidst også kommer til sin ret lydmæssigt, og at du blander musikken med lyden fra videooptagelsen...Dog synes jeg dens horn er alt for gennemtrængende.
Ja, men det er egentlig rigtig nok. Det irriterer også mig lidt nu. Men jeg har desværre ikke edit-versionen af video'en mere, så jeg ka' ikke lave det om medmindre jeg starter fuldstændig forfra (og hvis jeg sku' det ville jeg egentlig hellere begynde på at lave noget helt nyt og andet istedet for at klippe i noget gammelt)
Drumstick skrev:
Man får helt lyst til at besøge Venedig.
Det ku' aktivisterne i byen nok godt ha' brugt her igår

Tak for kritikken

(PS. jeg er iøvrigt stadig interesseret i at få tegninger fra dig til at ku' bruge i fremtidige video'er forresten, hvis du sku' få lyst til det på et tidspunkt. Jeg går sådan lidt og samler materiale til en 'Halcyon#2' jeg overvejer at lave

)