Lester skrev:
ps. MaroK har dit været igennem photoshop eller lignende?
Aldrig i livet!

Sådan er jeg ikke. Har bare scannet det ind og roteret skitsen (jeg glemmer altid hvordan papiret skal vende i scanneren

). Men lad mig høre hvad der får dig til at tro at den har.
The Man in The Dark Sedan skrev:
jeg synes det virker lidt rodet, og det ser ikke så meget ud som ét billede, men mere som flere billeder sat sammen.
Det skal der naturligtvis være plads til at du syntes. Men kunne det ikke tænkes at du, ligesom min ven der ikke har noget kendskab til LSD (udover at det er et hallucinogen og at man kan få det i blotters, sukkerknalder eller flydende form) har overset at selve dråbeflasken (som måske er knapt så godt lavet. Sorry

) er en flaske og ikke en lommelygte som han troede det var? Så indrømmende han i hvert fald at det gav langt mere mening og at tegningen var en større helhed end før.

Men det er selvf. helt ok du syntes det og fred være med det (vil dog gerne høre din forklaring!). Så er det bare ærgeligt at jeg taber en stemme.
Og tak for de fine ord so far! Det gælder alle. Jeg syntes også selv at vi har fået lavet nogle rigtigt flotte skitser, så jeg er ganske tilfreds, måske bare knapt så fedt at dex, der spørger om jeg vil indgå vædemålet sender mig en pm om at han har glemt alt om det. Fred være med det, men det er jo en unfair konkurrence så, eftersom det ikke kan blive talt med på nogen rimelig måde.
At man bruger ternet papir, til at lave skitser på, vil jeg lige indskyde til Dextroses forsvar, er meget normalt. Det gør det også lettere at afstandsbedømme (og så man kan se hvor stor en udgave af piecet der er plads til. Men det kunne da også sagtens være i mangel af bedre.