Jeg stiftede bekendtskab med denne mærkværdige kunstner i nat, det er mere specielt end det er fedt, men ville lige dele et par af hans kreationer med jer alligevel.
Han har lavet dette monstrom i flere udgaver, kaldet Cloaca-maskinen:

Man stopper mad i den ene ende, det bliver derefter blended og blandet med vand og ryger gennem slanger over i nogen glasbeholdere med syrer og flydende enzymer, og efter et par dages tid kommer der er et produkt ud af den anden ende som er ret nært beslægtet med fæces =)
Man må spørge sig selv, "jamen hvorfor?" men props for ideen.
Det var en belgier på IRC der præsenterede den for mig, og hun fortalte at de havde haft en udgave stående på deres national museum for moderne kunst, som havde haft lidt bøvl i maskineriet hvilket havde resulteret i en grum gang diarré som museets trægulv bærer en uforgængelig reminder om

Det lykkedes endda Delvoye at tjene et par skillinger på at sælge slutproduktet i vacuumpakkede poser til den nette sum af 1000$ pr 'pølse'....ja, det er en skør skør verden

Et andet spøjst projekt han har haft gang i; levende grise som efter en tur i narkose vågnede op med ny kropsudsmykning:

Tjah, det tangerer måske til fårk-forumet, men det vil jeg trygt lade de kære moderatorer om at afgøre