Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 08:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
_________________Billede

_________________© Drumstick 2006 [materialer: markers, tusch, PS]

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg kan rigtig godt li din stil! God detalje hvad angår prismærket :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Lidt off-topic, men din tegning minder mig sindsygt meget om en go svampetur jeg havde sidste dag på Roskilde i år, hvor solopgangen, solstrålerne, skyerne og solen selv, dannede denne pyramide med øjet, fra de amerikanske dollar-bills... Utroligt smukt syn :shock: Ved godt det ik har så meget med dit billedes evt budskab at gøre. Fik bare lige nogle lækre flashbacks :D

Syns dine billeder er rigtig nice. Der er ret god komposition i billedet, og det er forholdsvis tydeligt at du vil ud med et budskab, hvilket jeg rigtig godt ka li!!!
Beskæftiger du dig til dagligt med plakatkunst el.lign...????

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg er enig; det her er også kanon-godt :D

Hvor lang tid tog det dig at lave?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dexo-fan + JEL>
Tak for jeres kommentarer!

Det lyder som noget af et trip!! Kender godt det med utrolige syner, mens man er på svampe. Jeg har selv haft nogle utrolige syner på psilocybinsvampe...får helt lyst til at prøve dem igen, det er nok 1½ år siden, jeg sidst var på trip.
Denne tegning skal jeg ikke kunne sige hvor meget tid jeg brugte på; et par aftener alt i alt.

Jeg laver ikke plakatkunst som sådan, men har lige fået fat i staffeli og akrylfarver, så nu skal jeg til at så småt lære mig selv op i at male. Jeg er mest tegner (som I nok kan se på de billeder, jeg har postet her), og har ikke så meget erfaring med akryl. Så det bliver skægt at prøve...
Overvejer faktisk at lave "Capitalist"-tegningen her, som maleri. Eller prøve på det, i hvert fald ;)

Jeg er freelance illustrator (uddannet på den 5-årige illustrator uddannelse), og er nu flyttet til hovedstaden i håb om at få flere kontakter. Har fået nogle stykker, men der er ikke nogen af dem der har båret frugt endnu. Er ved at lave en børnebog, som har vist sig at blive et længere projekt; jeg er sammen med forfatteren ved at lede efter et forlag, der vil udgive vores bog. Men freelance opgaverne har indtil videre været cdcovers, websites, illustrationer til annoncer, samt logodesign...
Jeg vil gerne til at lave ting, hvor jeg mere sætter mit eget eget præg på tegningerne, f.eks. avistegning eller malerier, som er noget mere subjektivt end reklame-opgaver; sidstnævnte er ofte mere fastlagte i nogle rammer, som man skal opfylde.

Dexofan+JEL og andre, der måtte være interesserede kan se flere af mine ting på mit website, som har sin egen PSY-sektion:
(Dermed menes også billeder, der har referencer til stoffer. ;-))
Der er også Flash-film, bla. har jeg lavet en med Ronald og Nancy Reagan, som forherliger brugen af drugs. Lydklippet med deres stemmer fandt jeg engang på erowid.org, og musik+billeder har jeg selv stået for.

Drumstick's Site
<

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Virkelig cool billeder du har smidt ind i Psy-sektionen på din side... Er rigtig vild med din syrede streg, som den fx er repressenteret i billederne groovy planet og electric creature... Men det er måske udelukkende pga din sindstilstand i "gernings-øjeblikket" at gøre?
Ligegyldigt hvad er der masser af aplaus herfra!!! Keep up the good work!!

Mht acrylerne, vil jeg vove at påstå at det ikke kan gå helt galt, udfra det grundlag du har i forvejen!! Det er bare at komme i gang!!

Mvh:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dexo-fan: Hehe, lige præcis de 2 tegninger, du nævner der, er faktisk lavet i en blæst tilstand: En kombination af pilsnere, amfetamin, smøger (unlimited), vand og joints... Tegningen "Gadget" blev også til ved samme tegnesession. (Tilbage i 2004).
De øvrige tegninger er enten blevet til i helt ædru tilstand, eller ovenpå joints. Flash film er sjove at lave, når man er lidt skäv ;)
Men det er mere efterarbejdet på computer, hvor min sindstilstand er ændret, normalt får man ikke noget godt ud af at være alt for skæv, når fundamentet, dvs. selve tegneprocessen står på.; Det er min erfaring i hvert fald.
~

Jeg uploader lige om lidt en "Stop Bush"-tegning, som folk kan downloade og evt. bruge på desktoppen på computeren.

-00-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]