Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skejby, Århus
Så var det sku på tide at man fandt et forum for alle de gode ting i livet ;)

Jeg har lidt msuik som jeg tænkte at jeg lige ville dele med jer allesammen.
Det skal dog siges at jeg på ingen måde har lavet det selv. Manden bag hedder Jarrid Mendelson.
Genremæssigt er det lidt svært at bestemme.... En slags industrielt darkcore.
Eller sagt på en anden måde: Tag Nine Inch Nails, fjern alt sang og alt guitar, skru helt op for de underlige lyde i baggrunden og tilføj en ordentlig røvfuld elektronisk futurisme.
Perfekt hvis du har lyst til lidt psychedelisk musik uden at det behøver at være stille og roligt.
Det virker endnu bedre hvis du har surround sound eller højttalere der i det mindste kan sprede lyden ude, idet numrene er meget komplekse og brede.

-EDIT-
P.g.a frygt for diverse retslige efterspil er musikken hermed blevet fjernet
-EDIT-

Du skal være velkommen til at kontakte mig og så skal jeg nok sende dem til dig :)
Det skal måske siges at hans musik ikke er offentligt tilgængeligt, og enhver som kan genkende musikken og sige hvor den er fra, har min evige beundring :P

Er flyttet til Århus for ikke så lang tid siden så det ville være cool hvis man kunne mødes med ligesindede (læs: potheads :P), så skriv endelig ;)

Senest rettet af Elgyn 30 dec 2005 19:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo fra Soundtracket til Emperor: Battle for Dune...!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Um, hvordan ligger landet med copyright på de der numre? Det ville sgu være trist hvis antipiratgruppen lige pludselig hidsede sig op og lukkede forummet på grund af noget mp3... :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

rosvall skrev:
Um, hvordan ligger landet med copyright på de der numre? Det ville sgu være trist hvis antipiratgruppen lige pludselig hidsede sig op og lukkede forummet på grund af noget mp3... :roll:

Teknisk set er det Electronic Arts som ejer rettighederne siden filerne er pillet ud af en fil fra et spil (Emperor: Battle Of Dune, som R. Girk så rigtigt gættede) og siden de distribuerer spillet.
Så er spørgsmålet om Antipiratgruppen ville gøre noget ved det, siden der hverken er et pladeselskab eller en musiker som ejer rettighederne.

Men jeg kan godt se din point, så hvis der er en mod som synes at det ville være best at fjerne links'ne så er det helt fint.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tror ikke at EA er så glade for hvis du deler deres soundtrack + andet med os...

Det kan være at der ikke er noget galt i det, at musikken er til fri afbenyttelse, men indtil vi finder ud af det, vil det nok være smartest at slette links...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Tror ikke at EA er så glade for hvis du deler deres soundtrack + andet med os...

Det kan være at der ikke er noget galt i det, at musikken er til fri afbenyttelse, men indtil vi finder ud af det, vil det nok være smartest at slette links...

Hermed gjort.

Det må jo være på højde med at poste screenshots og andre billeder fra et spil uden at opgive copyright, no?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det kan være at der er copyright på numrene, det står nok i manualen til spillet eller i spillet/EULA

Men det kan også være at kunstneren ikke har noget imod det, men hellere være på den sikre side indtil man har fundet ud af det :)

Godt nytår til alle i morgen... No net indtil tirsdag :S

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg tror det her emne er afdebateret. Jeg låser dette topic.

@Elgyn: Jeg ved du er ny og sådan, men det skader ikke lige at lære reglerne på nettet at kende :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]