Tak for jeres inputs!
Jeg har snuppet billederne fra en indonesisk dykkerklub's website.
Det er en gruppe dykkere, som samtidig er professionelle undervandsfotografer.
Desværre har jeg ikke gemt sitet i "Favourites", så jeg kan ikke engang gi' jer et link.
Det skal dog også siges, billederne ikke kunne gemmes på éns computer sådan uden videre.De havde lagt en slags kopisikring på, så der bare poppede et vindue op med 'copyright', når man højreklikkede på billedet.
Derfor var jeg nødt til at bruge "print screen" metoden, hvor man på tastaturet trykker på "Prt Scr" knappen øverst, og derefter "paste"r billedet i Ms Paint eller andet billedbehandlingsprogram.
Så jeg håber ikke, at de indonesiske dykkere surfer rundt på danske websites. . . så får jeg nok en bette bøde.
Musikken er, som sagt, noget online radio ved navn SKY FM og de har ikke noget at gøre med den kommercielle danske skodlokalradio med samme navn. De streamer blandet jazz...
Jeg mener det lydklip jeg brugte til filmen, var Charlie Mingus' værk. Han eksperimenterede en del i tresserne og tillod sit band at udtrykke sig friere end det normalt var tilfældet. Det kom der nogle interessante ting ud af, efter min mening. Der er noget over det improviserede i musik, der bare virker.
Charles Mingus *1922-+1979 
~ ~ ~