Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 12:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
I noget tid har jeg dyrket noget jeg selv har kaldt "hjerneflimmer"
Det er en slags asociations-skriveri, tænkte sku egentlig bare at jeg lige ville poste noget af det her for sjov

Lige netop det her er som mange af de andre ting jeg har skrevet, lidt gammelt efterhånden, det skal også lige siges, at når jeg går det her, så skriver jeg som regel det hele på en gang så der ikke er nogle pauser overhovedet, og det hele er bare ud i én køre. Derfor er der nok også en del fejl i da jeg ikke retter det osv..
nå, her er det:

Fanatisk er han som skinner gennem dødtrist vandfarve som mange små børn har haft fingrene i. Fedtede syltetøjsbesatte fingre. Fingre som har brug for at blive klippet af, Kogt, eller bare brændt i al almindelighed.
Fra salatfad fra himlens kedeligste onkt beskrives en nævneværdig størrelse af forventning, på et blus i Jylland forklares dette nærmere. Hvilken kategori af fjern distance opkald kan man på tage i denne varme? Det er et vilkårligt spørgsmål som jeg ikke har et svar på når kan det ellers hærges som punkhusbådens art af oprindelse. Dette foretagende besidder evnen til at tage en hver opgave og lave det om til et blodtykt faktum. Et faktum i kog. Et faktum uden mening eller blandet kandidatsuppe til hende dér i hjørnet som sidder med sit skræmte ansigt…
Tilbehør. Som i titlen, som i teksten. Tilbehør er i os alle, alle som kan forestille sig det dumme i en bruser af satan. Stil ændres medens ekko’et forandrer sig. Det er en klar opfølger til de seneste hændelser som opkommer til deres forskrækkelse, vrøvl er ikke et synonym, men blot fakta eller fiktion, du bestemmer. Vid, ægge-vid (måske ikke). Syd for ideerne findes det obskure og det melodramatiske. Sjæletomme ansigter vælter ind på lystavlen og skubber til potteplanterne på den mest syrede mulige måde. Opkobling til flammerne. Direkte opkobling. (pas på det kan være pisse-farligt). Safterne fra alt det latterlige vælter ud over gulvet og spredes i lokalet af had og bras.

Hvilken planet kan man æde uden pludselig at fortryde? Vi kan ikke komme videre så lad os krympe sammen på gulvet i denne forvoksede krabbe. Hjælp. Hvordan koger vandet og hvad er der i det til kasteplante firkantet fortov nu kører det for en lille krone dem der.
Fjant saltede birke Steen ANDERSEN kan forekomme utænkeligt for alle i en situation. På frakken findes alle de tænkelige kemikalier og nogle af de utænkelige sammensætninger.
Hvis egernet skal have lov må kulden først omslutte alt det metafysiske for så at brænde det ned til en kompakt forkromet flot kirkegård i skinnet fra det hellige helvede. Drop det når jeg skal forsvinde skal du ikke fortælle hvordan blandingsmassen kom til sig selv, forbudt siger jeg. Hvilken denne. Ødelæg blot alle fantasi ønsker og tænk på en til pr træ stump du finder. Den ting er et ord som går igen. Igen i hukommelse. Ønsker om at forsvinde. Ønsket om alt for meget oversvømmer alt.

Hvordan ønsker de deres brændte stykke taco-dampkeddel hr. syretrip?
Dette vakte stor opmærksomhed i de finere klasser på det tidspunkt, hvilket havde stor betydning for fremtrædende rejeproblemer.
I ordet rejeproblemer mener jeg Et sanseløst mysterium der kan tages ud og ind i skuffen efter særligt behov og afkræftelse.
Kan det passe et mine fingre har et adfærdsproblem gennem Jaeger forretningen på Østerbrogade og andre steder på kloden vælger man et nej replicer til det forslag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hey Hardts!
Først velkommen her på psychedelia.dk! Her er sjovt.

Dernest ros for din tekst- den er dejligt hjernevridende. Jeg har selv skrevet sådan nogle mails med min ven hjemme i Jylland, går under navnet gaktus. Hvis du vil se nogle uddrag af vores 'tekster', så sig til! Det er lidt noget andet, men alligevel er der nogle lighedspunkter til det, man læser her. Din tekst minder mig også lidt om Dan Turèll, som jeg har læst næsten alt med. :arrow: fortsæt med dét!

Titel: Hey hey ..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
hehe. Mange tak..
Ved ikke lige hvorfor jeg ikke har fået svaret før nu, har åbenbart glemt alt om denne her post :D ...

Men helt sikkert, det vil jeg da gerne se noget af, kunne være interessant.
Post, post!
Hmm,at det minder Dan turrel... Den har jeg hørt før faktisk.., men det skal jeg slet ikke gøre mig klog på siden jeg aldrig har læst noget af det han lavede... - Men tak alligevel 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Rigtigt coole skriblerrier :D .... Lavede selv noget lignende en overgang, hvor jeg bare gav mig selv lov til at rable løs. Selvom det bliver syret er det overraskende hvor ofte der aligevel synes at komme en eller anden form for sammenhæng i det :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]