Til Tiden, Dengang
Samlet, forskellige, flyvende, forfaldende, forsvindene Ser samlet på tingene, svingende, melankolsk tvingende Bombet med neuroner, psykotiske æoner - dræbende positroner Kedsomhedens elektroner, skudt ud af sympatiens syndromer
Trampet til døde, landet ligger øde, et vådeskud, til den døende Ligegyldigt lykkelig - frygteligt, vil tilbage, for at smage, snage Snakke - Tage til takke, med minder som svinder, fra dengang Underdrevet overdrev, tiden drev, lad os lide, ude at skide....
Lad os se hvad du kan se, imellen denne kroniske LSD, lad det ske. Måske det hele, det samme, tidens klamme ramme, nedtur - optur. Rus - Konfus, direktørens hus - stjerneskudet måler mit sus....! Statisk synkronitet det er for sent, lad mig glemme hvad vi har set.
Optur - Nedtur, Tag med på trampe-tivoli tur, se på dit ur - DIN tur Giv mig et alternativ, skrevet i kursiv, et led i menneskets stativ. Banalt - direkte MDMA kanaliseret, eksorseret, kultiveret. Gå ned med et brag, tag det bravt - om tiden dengang, siger det endnu engang
--------- Elven -------
|