Bøsse Benny, hvor den nye mæ' megadeath hen'!?Ikke, den bedste sang, men det omkvæd hænger sku' fast, som var det det nye heavy rotation hit fra en eller anden møgsmart poptøs.
Tager mig selv i konstant at gå rundt at nynne og synge det, på gader og stræder

Og så er det jo et emne der er universelt for alle, der er vokset op i en mindre provinsby, og har haft en metalperiode i deres liv

Jeg har fået lyttet til din musik lidt mere, og er faktisk blevet gladere for det. Har også fået læst lidt af dine skriplerier, og synes faktisk alt i alt, at det er et fedt koncept
Men jeg savner lidt vokal på Hyldethe og specielt på Tinas, hvor musikken absolut ikke holder alene og "jej ja jag" vocalizeren bliver lige lovlig enerverende tilsidst, men ikke helt nok til at jeg synes det lyder som om det er meningen. Hvis jeg var dig ville jeg cutte den kraftigt ned og putte flere syrede efekter på tilsidst, men hvem ved, måske kommer det til at passe ind med den rigtige vokal og tekst.
Har du en plade i støberiet? Og i så fald bliver den lige så blandet som din profil umidelbart giver indtryk af?
Forresten sjovt, men uden tekst ihvertfald, lidt malplaceret med "The Wall" referencen. Har selv leget lidt med en crossoverversion af "The Wall"/"Ghostbusters sangen" og "You can leave your hat on"