Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 19:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Entheo skrev:
Nu kender jeg ikke Kolding, men kunne det ikke være en idé selv at gribe et kamera og klipse løs? Må da næsten være den nemmeste og fedeste metode..

Klart, men det betyder så også at han skal trave hele byen rundt og ofte er mange af de gamle burners blevet malet over af amatører, som tilfældet er her i Albertslund. Jeg synes standarden er faldet siden jeg var aktiv. Det er trist.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Entheo skrev:
Nu kender jeg ikke Kolding, men kunne det ikke være en idé selv at gribe et kamera og klipse løs? Må da næsten være den nemmeste og fedeste metode..

Tro mig, det har han også været!!1 Men da graffiti bliver fjernet og malet over er disse umulige at se, med mindre nogen har foreviget dem...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tager også selv billeder! men det jo ikke fedt at lave en bog kun med alt det nye, vi skal have det første også hele vejen op til idag! og tro mig det fandme rigtig mange pieces vi snakker om ! og kan jo ikke have taget billder af alt siden 1985 vel?
men jeg har efterhånden det meste af kolding malerne! men mangler alle de gennem rejsende malere, der har været !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Helt sikkert god stil. har ihvertfald added din myspace, så kigger da li ind engang imellem:)

Bliv ved med det gode arbejde. Håber du finder nogen med lidt ældre billeder fra dit område.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det gør vi skam også! det er ikke min myspace men en fælles for kolding folk, hvor der engang imellem bliver smidt noget ind!

men min er: http://www.myspace.com/agurk1977

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
euforiabaktus skrev:
det gør vi skam også! det er ikke min myspace men en fælles for kolding folk, hvor der engang imellem bliver smidt noget ind!

men min er: http://www.myspace.com/agurk1977

Grinern nok du er Agurken:) Syns jeg husker dig inde fra det gamle Urban som nu hedder Gadekunst.dk. Men ret mig endelig hvis jeg tar fejl:)

Ikke desto mindre; kan rigtig gidt lide din stil. Rart at se nogle folk der kører deres egen stil, uden at baide på andres graf. Ikke sagt at man ikke må lade sig inspirere, men du ved hvad jeg mener :)

Thumbs up herfra

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja klart! jeg forstår! her er lidt nyt!

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

her er nogle af de malere jeg ved jeg mangler billder af, måske nogen af jer kender dem, hvem ved, jeg kunne være heldig.

dasl,resk,sega,toså,elso,dhas,meas,kegr,debs,haks,hast,swet,egos,rens,soe,sek,brez,polen,osie,swarm,tadr,magn det lige dem jeg kan huske nu men skriver flere når jeg kommer i tanke om dem!

men som sagt kan jeg mere eller mindre bruge alt graffiti og streetart fra kolding! håber at hører noget snart!

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nå men nu sker der lidt! ud over jeg får en del spændene billeder, har jeg langt om længe fået fat i den allerførste maler i byen! og han hvade billder af alt det første fra 1985. det er pieces som jeg kun husker svagt, da jeg kun var 8 dengang..

vi kunne godt tænke os at hører fra nogen , hvad der kunne være interresant at have med i interviewet, vi mener tit det er de samme spørgsmål malere får, som f.eks hvor mange pieces har du lavet blabla...det skal også med selvfølig.. men hvis der er en der ligger inde med noget, sig endelig til...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Der var nogen nede og lave noget nyt igår!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja jeg ved det! jeg var også dernede for at tage billeder! men tak for du skrev alligevel!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]