acidDreamer skrev:
Som de andre også er inde på så er det godt nok en hæslig baggrundsfarve. Jeg synes også umiddelbart det ville være mere naturligt at have login og søgning nederst på siden. Eller måske flytte hele blokken med search, login og nyheder mm. op under menuen og så have velkomststeksten nederst?
Igen, så står søgeboksen i vejen for menuen. Hvis menuerne kommer over option-feltet (med søge-sektionerne), så dannes der et hul i menuen. Så jeg vil lige smide det nedsert på siden - problemet er bare, at mange brugere ikke vil kunne se det? Men det finder jeg ud af.
Og baggrundsfarven skal vist også skiftes, kan jeg høre

Regner med lyseblåt alá boksene i siden, men nu får vi at se.
acidDreamer skrev:
Det generer mig også altid med en side der ikke er centreret, men jeg ved ikke om der er noget at gøre ved det (ved ikke rigtig noget om javascript). Det kan ikke løses ved bare at lave rammer i siderne med variabel størrelse? (hvis javascriptens koordinater kan nøjes med at fungere indenfor midterrammen). hmm ved ikke helt om det giver mening?
Det er netop det, som ikke er muligt. Jeg vil også helst ha siden centreret, men aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Jeg prøver at fjerne koordinaterne her senere, og ser hvad der sker.
acidDreamer skrev:
Jeg synes faktisk også siden er lidt for bred - hellere have den lidt smallere selvom man så måske kommer til at skulle scrolle lidt ned.
Will be fixed

Takker for kritikken.