Citat:
Jeg spillede med Hul i de gode gamle dage, for ca. 4 år siden... Dengang hed vi De Rådne Skravere... Those were the days
- Fucking A! Så du er måske bag nogle af de tidlige klassikere som "I Love Your Mom" og "Kom An"? Jeg ser stadigt Kasper Møgbjerg og Morten Morten jævnligt...
Citat:
Det skal du fanme ikke ha' i Århus (altså langt hår). Så bliver man kaldt et forpulet hippiesvin, mens en flok Oi punkere skubber én rundt.. ikke sandt Satori?
Men jeg kan li' det.. Er der nogen er jer der nogensinde kommer til Vesterbro beboerhus arrangementerne?
Hehe, trist når det sker... Hvad med at få en kam og noget arbejdstøj? Så falder du lige ind... Eller, begynd og hør Tæve, nu du er i gang.
Tænker du på VB i Århus? Det kan jeg ikke sige ja til, men i KBH's navnebror er der fed metal/goth/punk-rock.
Citat:
Det interessante og specielle er f.ex. at øjnene er vidt åbne og stirrende, at ansigtsudtrykket nærmest er agressivt.
Citat:
Revolveren er stadig ladt???
- Det er de fede touches. Han skulle bare afreagere, og det er som han rejser sig lige om lidt og finder nogle at slå ihjel.
Hvad angår Lunarwh0reness, hedder jeg TiASS på stedet, endskønt jeg foretrækker
http://www.helgon.net.
Sæs,
Tias.