Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

[VÆK]

Senest rettet af Greg Weeks 20 sep 2006 21:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
:D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

sys de er enormt fedt lavet =) full props for det

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Fed splash!

Mig på LunarStorm i øvrigt..: KeNN_aaB

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hehe... er denne tråd ikke ved at være noget offtopic?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg spillede med Hul i de gode gamle dage, for ca. 4 år siden... Dengang hed vi De Rådne Skravere... Those were the days

- Fucking A! Så du er måske bag nogle af de tidlige klassikere som "I Love Your Mom" og "Kom An"? Jeg ser stadigt Kasper Møgbjerg og Morten Morten jævnligt...

Citat:
Det skal du fanme ikke ha' i Århus (altså langt hår). Så bliver man kaldt et forpulet hippiesvin, mens en flok Oi punkere skubber én rundt.. ikke sandt Satori?

Men jeg kan li' det.. Er der nogen er jer der nogensinde kommer til Vesterbro beboerhus arrangementerne?

Hehe, trist når det sker... Hvad med at få en kam og noget arbejdstøj? Så falder du lige ind... Eller, begynd og hør Tæve, nu du er i gang.

Tænker du på VB i Århus? Det kan jeg ikke sige ja til, men i KBH's navnebror er der fed metal/goth/punk-rock.

Citat:
Det interessante og specielle er f.ex. at øjnene er vidt åbne og stirrende, at ansigtsudtrykket nærmest er agressivt.

Citat:
Revolveren er stadig ladt???

- Det er de fede touches. Han skulle bare afreagere, og det er som han rejser sig lige om lidt og finder nogle at slå ihjel.

Hvad angår Lunarwh0reness, hedder jeg TiASS på stedet, endskønt jeg foretrækker http://www.helgon.net.

Sæs,
Tias.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Njet... ellers har jeg været meget stiv ;) Men Just A Boy (kender du den) spillede vi i Vega... :) Det var god spas.

Hvad med Boesen... spiller han stadig sammen med de to sataner? Og har de overhovedet noget musik kørende?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I løbet af 99/2000 kan man roligt sige HUL havde sin storhedstid. De genoplivede 'No Future' genren og gives med rette æren for de skarer af børnepunkere der sluttede sig til scenen i de år. Det var også her de lavede 12" vinylpladen "Den Danske Ungdom" der uden tvivl er en af de fedeste danske punkskiver nogensinde - Hele oplaget blev revet væk, men de trykker stadigt små partier nu og da, som bl.a. jeg forhandler.

"Berømmelsen" havde dog sin pris, og Morten især var ved at gå ned på sprut og stoffer - sidste jeg hørte om ham var han flyttet til USA efter at have snittet sine armer i laser. HUL stoppede medio 2001, og en del af de overlevende fans faldt fra scenen, så nu er børnepunx tilbage til at være de forhutlede få. Ærgeligt i grunden, da børnemagt praktisk taget er død, både i KBH og Odense.

Kasper og Mads er stadigt i gang, i bandsne No Hope For the Kids(der lige har lavet plade) og det nu hedengangne Amdi Petersens Armé.

Hvem er Boesen(udover en uretmæssigt forgudet herre-håndboldspiller)? Og nej, kender vist ikke jeres Skraver-numre ;)

/Tias.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]