Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 04:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg savner dig , selv om jeg ikke så tit tænker på dig mere. Jeg skulle have besøgt dig denne gang, men var for optaget af mine egne behov. Kom og besøg mig i nat, så jeg igen kan huske dig. Dit ansigt, dit smil, din person, din krop, din hårfarve. Jeg beder dig, lad mig ikke glemme dig og lad mig ikke glemme mit løfte til dig, giv mig styrke til at straffe din bøddel.

Besøg mig i nat og fortæl du savner mig, fortæl mig hvad jeg skal gøre for at komme videre. Fortæl mig hvad mit liv skal bruges til. Fortæl mig at du venter på mig og ikke på ham. Tving mig til at overholde mit løfte, for på den måde at give mig styrke til at gøre det.

Besøg mig i nat i drømmenes verden, som du så ofte har gjort det før. Giv mig muligheden for at føle mig frigjort fra denne verdens sorger og besværgligheder. Fortæl mig at jeg skal vente med at drage vidrer til jeg har opfyldt mit løfte, for på den måde at give mig styrke til at gøre det.

Besøg mig i nat og fortæl mig at du tilgiver mig. Fortæl mig at det er okay jeg ikke hjalp dig. Fortæl mig at jeg intet kunne gøre. Fortæl mig at jeg ikke er en kujon. Fortæl mig at du ikke ville have taget i mod min hjælp hvis jeg havde tilbudt den. Vis dig for mig som så mange gange før og lad mig huske vores møde. Lad det give mig styrke til at holde ud. Styrke til at vente med at drage videre og styrke til at afslutte den opgave som mit liv er skabt for.

Besøg mig i nat og fortæl mig at vores livs linjer er smeltet sammen, fortæl mig at vi var lavet til hinanden i denne verden, som vi vil være det i den næste. Fortæl mig at jeg er den rigtige og at han er den forkerte.

Besøg mig i nat og fortæl mig hvordan jeg skal sige farvel til denne verden, giv mig styrke til at svigte min familie for din skyld. Giv mig styrke til at bruge mit liv på igen at møde dig. Giv mig styrke til ikke at elske andre end dig. Giv mig styrke til at sige farvel, både til ham og til mine kærer. Giv mig styrke til at tro på du venter på mig, få mig endnu engang til at være sikker på det. Giv mig sikkerhed om at du ikke er væk for altid

Giv mig styrke til at tage min straf. Giv mig styrke til at straffe mig selv og til at straffe ham. Fortæl mig at det er det rigtige at gøre. Få mig til at tro på det. Fortæl mig at han fortjener det, fortæl mig at jeg selv fortjener det. Fortæl mig at han ikke vil ende hvor du er nu. Fortæl mig at han vil være væk for altid.

Besøg mig i nat og fortæl mig at du elsker mig, fortæl mig at du venter på mig og fortæl at vi altid vil være sammen.

Besøg mig i nat og lad mig huske det.

Du besøgte mig ikke i nat. Hvorfor besøgte du mig ikke i nat? Var det et tegn til mig? Et tegn på at hvad jeg tror på er forkert? Var det et tegn? Et tegn på at jeg ikke skal holde mit løfte, et tegn på at du ikke tænker på mig, et tegn på at du tænker på ham?

Du besøgte mig ikke i nat. Er det et tegn på at du ikke længere eksistere?

Du besøgte mig ikke i nat. Var det for at fortælle mig at jeg skal komme videre i mit liv. Fortælle mig at mine følelser er til grin. For at fortælle mig at mange andre har oplevet værre ting og ikke ligger sig ned på grund af det.

Du besøgte mig ikke i nat. Måske har du for travlt hvor du er nu? Måske var der en anden der havde brug for et af dine besøg. Måske var der en der havde mere brug for dig end mig? Måske eksistere du ikke mere.

Du besøgte mig ikke i nat, men du vil besøge mig i den kommende og fortælle mig det jeg vil hører. Du vil fortælle at du tænker på mig hvor du er nu, fortælle at du venter på mig og ikke ham. Fortælle mig at du har brug for mig, brug for jeg overholder mit løfte. Brug for jeg går dig i møde.

Du vil besøge mig i nat, så jeg endnu en gang kan se dit smukke ansigt. Rører ved dit bløde hår. Smage din sarte hud. Hører dit fortryllende grin. Være sammen med din fortryllende sjæl.

Du vil besøge mig i nat, så jeg ikke glemmer dig. Så jeg igen vil tænke på dig hver gang jeg trækker vejr, så jeg igen mærker den vrede jeg skal bruge, så jeg bliver mindet om hadet til ham, så jeg for styrke til at holde mit løfte, så jeg for styrke til at møde dig.

Jeg beder dig, besøg mig i nat.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvad er det han skal straffes for? Hvad er det du skal straffes for? Og hvem er hendes bøddel?

Junior medlem

Mord
Fejhed
Ham

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvis du taler om at slå nogen ihjel så få hjælp
At myrde er fejt, og betyder at man ikke kunne løse problemerne og vaglte den
" nemmeste " udvej, hvis du slår nogen ihjel er du ikke en skid bedre end den du går og hader lige nu.. husk på det.

( har jeg misforstået noget her ) din tekst er sværd at forstå og jeg syndes nu det ligner
en der prøver at lyde som om personen er syg, frem for at være det.

Måske skulle du prøve at forklare dig lidt bedre, og ikke prøve på at lyde så fandens mystik
SKÆR UD I PAP !
HVAD ER DER GALT !!!!? og ikke bare mord fejhed ham... comeon !
Fortæl så den historie så vi andre også kan følge med her !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@eskapisme

Siden den ligger under 'Art', kunne det jo godt tænkes at det er et digt, filosofiske tanker eller lignende.
Tror ikke det er begyndende morderiske udskejelser vi sidder og er vidne til her.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
denne side er lige dig: http://www.i-mockery.com/goth/

her bor jeg..
Billede

og nu til verdens dejligste kvinde:
Billede

Junior medlem

Som titlen indikerer er denne tekst baseret på dystre tanker fra det inderste af min sjæl, nedfældet som de blev tænkt.

Læs, mærk og føl.

Stil spørgsmål hvis du vil, men forvent ikke svar.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
okay... jeg misforstod noget... det er vist kunst så undskyld :?
Billede

:shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du fatter ikke ret meget, gør du?
Billede

Junior medlem

jeg blev rørt og mærkede mange følelser i det jeg tolkede af dine ord, jeg syntes at det er smukt skrevet

jeg sulter dog osse efter facts, om hende og ham.. -og lad det være en komplement

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Jeg tror aldrig, at jeg kommer til at kunne forstå kunst.
"It's just weird for the sake of weird"

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Halugenlampe skrev:
Billede

:shock: :shock: :shock:

*droool*

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
BehindMind skrev:
Halugenlampe skrev:
Billede

:shock: :shock: :shock:

*droool*

Sofaen har en utrolig flot farve, det må jeg sige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]