Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 17:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hey hey - i forbindelse med denne tråd http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22281
opstod der den idé at lade et lærrede skifte hænder, blandt et x antal personer, og se hvad vi ku skabe af resultater...

Euforiabaktus og jeg har snakket lidt om det, og tænke at det var en ide at købe et lærrede uden ramme, altså fra en rulle - så det lettere kunne fragtes i et paprør..

Men vi mangler stadig nogle indputs, og selvfølgelig nogle seriøse deltagere...

Måske det færdige produkt kunne sættes til auktion her på siden, og overskuddet gik til psychedelia.dk kassen!

Giv lyd...!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hmm, hvis det f.eks. skal sælges på auktion herinde og gå til støttekassen.

så ville det nærmest være åbenlyst at den skal omhandle psykedelika og ægte information til folket osv.

men nu er jeg ikke den bedste tegner/maler selv, så i må selv visuelisere jer frem til det :lol:

men ellers en vældig fed idé :wink:

Medlem

HopIFjordeN skrev:
Hey hey - i forbindelse med denne tråd http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22281
opstod der den idé at lade et lærrede skifte hænder, blandt et x antal personer, og se hvad vi ku skabe af resultater...

Euforiabaktus og jeg har snakket lidt om det, og tænke at det var en ide at købe et lærrede uden ramme, altså fra en rulle - så det lettere kunne fragtes i et paprør..

Men vi mangler stadig nogle indputs, og selvfølgelig nogle seriøse deltagere...

Måske det færdige produkt kunne sættes til auktion her på siden, og overskuddet gik til psychedelia.dk kassen!

Giv lyd...!

ALt for vild idé.. Dig, Drumstick + andre ville helt sikkert kunne lave et genialt stykke kunst..
Jeg kan ikke male selv, men jeg er helt sikkert med på auktionen, hvis det blir' til noget, og det blir' godt.. Har ikke fået købt julegave til mig selv endnu :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

den skal da helt sikkert være en slags visual billede af psychedia.dk bare hvordan men får der delt ud til f.eks 10 personer! måske skulle lærrede deles op i f.eks 10 felter også skal men evt lave et billede fra indekset altså en laver cannabis en anden svampe tråden altså på den måde men nu engang vil udtrykke det? men synes det kunne være fedt at få mange inputs med fra alle.....77.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Som tidligere nævnt deltager jeg gerne i et sådant projekt. Men det vil kræve en del koordination for at det ikke kommer til at blive noget hø, vil jeg umiddelbart tro. Men det kunne selvfølgelig også være spændende at se hvad det ville blive til uden nogen form for koordination overhovedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ved ikke om det er nødvendig at dele det op på en måde! jeg mener lærredet i måske 10 lige store dele, også den første starter øverst , så skal den næste for det til at passe så godt sammen så muligt, eller vi kan lave 10 faste rammer på lærrede, så det egenlig bare 10 kunstere på et lærrede og det vel ikke der det spændene kommer ud! tror godt folk kan finde ud af hvor meget de f.eks kan fylde og hvad de kan se hvad de vil male det sammen med! jeg tror et eller andet sted, at hvis vi bare aftaler vi kun maler med acryl og posca tusher allesammen,(ellers bliver det noget rod hvis noget bruger f.eks olie og sprit tusher da det ikke virker på nogen måde med acryl) så kommer resten af sig selv!! vi skal bare finde et lærrede male på det og prøve at sende det vidre, og se hvad der sker! hvis alle der melder sig er fast besluttet på at det skal bliver et rigtig cool resultat, så bliver det, det også er jeg sikker på...

Senest rettet af euforiabaktus 20 dec 2007 20:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Mht. til hvem der skal have det færdige værk kunne et alternativ til en auktion være en afstemning her på forumet. Hvor folk stemmer på den kunstner de synes har gjort det bedste stykke arbejde og han går så af med det.

I hvert fald bør hver kunstner tage et billede af værket inden det bliver sendt videre til den næste. Udviklingen ville helt klart være spændende at se!

:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Spændende idé ! Men bliver det ikke et problem at få lærredet transporteret rundt? Det kommer selvfølgelig an på hvor stort det er, hvor tæt folk bor på hinanden osv.
Men på hvilken måde er det tænkt at værket skal skifte hænder ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En løsning kunne være at der blev købt et lærrede uden ramme, som så blev rullet sammen og ned i et plakat-paprør... Men mangler stadig inputs, og deltagere!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
DEn her ide er lidt anderledes end den oprindelige men hvad med om man aftalte en bestemt kvadratstørrelse lærred, lavede sit eget værk udfra en endnu ikke defineret grundtanke og så til sidst syede alle værkerne sammen et stort mossaiklærred af psychedeliakunstneres mangfoldighed anno 2007/08 ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Cubensis skrev:
DEn her ide er lidt anderledes end den oprindelige men hvad med om man aftalte en bestemt kvadratstørrelse lærred, lavede sit eget værk udfra en endnu ikke defineret grundtanke og så til sidst syede alle værkerne sammen et stort mossaiklærred af psychedeliakunstneres mangfoldighed anno 2007/08 ?

Synes begge idéer lyder fornuftige. Men den første tiltaler mig klart mest. Jeg tror dog det bliver et problem af få det transporteret rundt. Når først der er malet på et lærred har det ikke godt af at blive rullet sammen. Det krakelerer malingen. Ellers må det jo bare gå fra hånd til hånd. Eller det må sendes på ramme. Kan ikke umiddelbart dømme hvad der er den bedste løsning...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ok indtil videre har Syntese, Dekadenz, NAR, Drumstick, euforiabaktus og mig meldt sig - var der flere??

Og vi mangler selvfølgelig stadig af få detaljerne på plads :D
Kom glad med forslag!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hej Hop-i-fjorden og co

-Jeg er også klar på at deltage, og må i den anledning give NAR ret i, at akryl nok er et dårligt valg, da malingen krakelerer hvis man ruller det sammen.

Jeg hælder også mest til tusser af forskellig art, på ét stort lærred.
Måske er det optimale at det går hånd-til-hånd -så vil jeg yde mit bidrag, næste gang, jeg er i Jylland!
Synes vi skal lave ét stort billede, som alle tegner på, frem for en masse små 'afgrænsede' billeder.

Godt nytår derude!

:twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]