Hej Psy.dk
Først og fremmest vil jeg fremvise en lille video jeg har lavet, den er inspireret af samtlige af mine trips. Dog skal der selvfølgelig tages højde for at jeg ikke er verdens mester i video redigering. Alle billeder har jeg selv taget, og gif animeret. Jeg håber i vil se den, nyde den – ja måske nogle af jer vil hade den.
Videoen er lagt på youtube, desværre må man max uploade 100 mb, så det er desværre ikke i fuld kvalitet.
Videoen er til delvis lavet i en skævert, så tag lige højde for det inden i kritisere mig for meget
Nå ja, det ville være meget smart at smide et link til videoen;
http://www.youtube.com/watch?v=CPNznaq8D1A Jeg har gennem det seneste halve år læst meget intenst her på siden (det er vanedannede(!) - og et eller andet sted vil jeg sige tak for alt den information jeg har fået, og i har givet mig! Jeg har ikke aktivt deltaget i debatter osv. Men mere læst og studeret de mange spændene emner. (længe leve jeres geniale søge maskine )
Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal udtrykke mig, men alt i alt så har denne side åbnet en helt ny verden for mig – de mange geniale trip reporter, de forskellige aspekter folk har til stoffer.
Alt i alt vil jeg egentligt bare sige tak for en genial side.
Psychedelia.dk – Ærlig information om rusmidler (Det må man i den grad sige i lever op til!)