Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Har prøvet noget i samme stil på LSA frø.
Bare lidt mere farveridt også så det nice ud. ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
På en stor dosis syre, så jeg mig selv som en blond babed tøs i et spejl, kiggede godt nok noget, var overbevist om det var et vindue og ikke et spejl. Gik dog op for mig, det måtte være sjældent der var placeret et vindue over håndvasken, det var sgu spooky, især fordi jeg er knægt og ikke yderligere flot, MEN jeg er over lækker som blondine, helt sikkert jeg havde kneppet mig selv, hvis det var muligt. :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Syyygt

Er en fuldstændig efterligning af mig selv på LSA i fredags... Bare med flotte mønstre. Derudover så sejlede mine øjne rundt i kraniet på mig, men ellers er det helt identisk

Men synes effekten var federe i virkeligheden, den film er bare en dårlig efterligning :)

Titel:
Junior medlem

Griner, men synes det går for hurtigt væk :(

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Schizophreniak skrev:
På en stor dosis syre, så jeg mig selv som en blond babed tøs i et spejl, kiggede godt nok noget, var overbevist om det var et vindue og ikke et spejl. Gik dog op for mig, det måtte være sjældent der var placeret et vindue over håndvasken, det var sgu spooky, især fordi jeg er knægt og ikke yderligere flot, MEN jeg er over lækker som blondine, helt sikkert jeg havde kneppet mig selv, hvis det var muligt. :shock:

Fuck, så har man fanme hørt den med! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Ja jeg er meget spændt.. skal prøve syre for første gang her iaften, og det bliver fra en sukkerknald med dråbe på.. håber godt nok det bliver fedt og ikke nøjeren.. men man har jo hørt så meget dårligt om LSD.. er der meget stor chance for at ende i en nedern tilstand? Jeg tripper normalt super godt på 30-40 g friske cubensis.. no problem.. og har været på 45 engang.. men gør det man får lettere ved at styre et syre trip?
er jo ret nervøs for at ende som sindsyg.. det hører man jo om hele tiden... :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Delysid skrev:
Ja jeg er meget spændt.. skal prøve syre for første gang her iaften, og det bliver fra en sukkerknald med dråbe på.. håber godt nok det bliver fedt og ikke nøjeren.. men man har jo hørt så meget dårligt om LSD.. er der meget stor chance for at ende i en nedern tilstand? Jeg tripper normalt super godt på 30-40 g friske cubensis.. no problem.. og har været på 45 engang.. men gør det man får lettere ved at styre et syre trip?
er jo ret nervøs for at ende som sindsyg.. det hører man jo om hele tiden... :?

Du bliver nødt til at studere stoffet meget intensivt inden du indtager det. Hvis du er meget bange for at få bad trip, kan det let blive en selvopfyldende profeti. Tag den nu med ro - og sørg for det bliver et ordentligt trip. Lav din research, tag dit ansvar, og nyd det så!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tusind tak man! det var faktisk det jeg ville hører..
regnte med det var ca. sådan det var, men hvis jeg bare skal tage den med ro, så kan jeg sagtens slappe af :D hehe
takker, og jeg skriver igen på dette emne om trippet efter jeg har været på det :D
tror det kommer til at gå fint.. men har jo lidt frygt når det er første gang, og man ikke ved hva det er for noget.. (har jo aldrig haft visuals før)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Delysid skrev:
tusind tak man! det var faktisk det jeg ville hører..
regnte med det var ca. sådan det var, men hvis jeg bare skal tage den med ro, så kan jeg sagtens slappe af :D hehe
takker, og jeg skriver igen på dette emne om trippet efter jeg har været på det :D
tror det kommer til at gå fint.. men har jo lidt frygt når det er første gang, og man ikke ved hva det er for noget.. (har jo aldrig haft visuals før)

Jeg bliver nødt til at spørge, af hensyn til min egen samvittighed: Du har studeret stoffet grundigt, ikke? Jeg vil vove at påstå, at hvis du er vant til 4-50 g friske cubensis, så er du ret godt rustet til at trippe - men du bør altså stadig have læst masser om LSD så du er klar over hvad du har at gøre med. Den bedste forberedelse må være en masse viden om emnet!

Nu skal jeg forresten lige gøre én ting helt klart: jeg har endnu ikke prøvet LSD! De ting jeg skriver nu er helt generelle ting om forberedelse inden et trip (vil jeg ihvertfald mene), så tag nu ikke mine ord som blev de sagt af en LSD-guru.

Her er den sikre vej til et godt trip: "Know your Mind - Know your body - Know your Substance - Know your Source"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen helt sikkert, jeg har læst om dette og ventet på dette i ca. 2 år :) og følger mig meget meget klar, men er jo stadig nervøs hvor stor overvældelsen bliver når jeg pludselig er i et trip med visuelle effekter over det hele.. hehe

Men jeg har taget 40g cubensis engang hvor jeg sagtens sys jeg kunne spise mere. Jeg har prøvet meskalin 2 gange, og jeg har trippet på LSA en 5-7 gange.. en af gange med 8 frø, men det var også heeeelt i starten af mine trip ekserimenter med psykedeliske stoffer.
Jeg har jo som sagt også taget svampe mange gange.. nok en 15-20 gange tror jeg hvis ikke mere.. og sys det er lige fedt hvergang..

Jeg har jo interessen i Pink Floyd og The Doors, så det er i den spirtuelle del af dette jeg prøver at udfolde mit trip, og ikke så meget i "en vild skævert"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Lige som at se sig selv i spejlet på LSD Sys bare det er svært at komme væk når man først får øjenkontakt. Det skræmmer mig faktisk altid når jeg får øjenkontakt, men mega griner :wink:

Titel:
Medlem

Misse" skrev:
Lige som at se sig selv i spejlet på LSD Sys bare det er svært at komme væk når man først får øjenkontakt. Det skræmmer mig faktisk altid når jeg får øjenkontakt, men mega griner :wink:

Underligt.. sådan har jeg det på svampe.. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]